Vermanen...leuk om hier ook je schema's te zien En een stijgende lijn is zeker weer zichtbaar. Tijn mag 27 November weer wegen en meten. Kwebbel
Ik was met 9 maanden 7340 Tessa is met 9 maanden 7620 Vind het echt heel erg leuk om het van mezelf zo te zien. Daarom maak ik me ook geen zorgen om Tessa. De curve van het CB, daar zit ze echt ver onder gemiddeld. Bij de WHO curve valt het mee, maar ik ben nooit groot geweest en nog niet. (1.60)
Vandaag naar het CB geweest en Justin weegt nu 8200 gram(bijna 9 maanden oud) De wijkverpleegkundige maakte zich wat zorgen omdat hij nu richting -1 gaat. Justin was de eerste paar maanden gewoon een heel hongerig kindje en nu niet meer zo. Ik kan hem toch niet dwingen om meer te eten? Ik vind het overgens wel meevallen als ik de lijn zo zie hoor....
Met de lengte ben ik overtuigd dat ze het niet goed hebben gemeten In bijna 2 maanden geen enkele cm gegroeid?
Ik denk dat de meting (lengte) bij 27 weken niet helemaal juist was. De gewichtscurve ziet er netjes uit hoor.....
Nee inderdaad,....die meting is in het ziekenhuis gedaan. Mischien moet ik die eruit halen en alleen dan van het CB aanhouden.
Die krijg je gratis en voor niks, zomaar erbij ! Ik heb ze namelijk ook gekregen, even inloggen op de groeicurve dan heb jij ze ook Kiki !
Het kan misschien zijn dat je eerst even een nieuwe meting toe moet voegen voor je het nieuwe 'plaatje' krijgt. Maar dan vul je gewoon even iets in, wat je daarna weer verwijderd. Maar je curves dus wel vernieuwd zijn ! Succes!
Er zijn meer lijntjes bij gekomen en de maanden zijn nu weken. Bij de curve van het CB zit Tessa veel meer naar de onderste lijn dan deze van de WHO. Zal hem de volgende keer eens uitprinten en meenemen.
Lengte: Wel gek dat het op de curve eruit ziet alsof ze is gekrompen, terwijl ze gewoon niet is gegroeid in de lengte (of niet goed is opgemeten )
Salapio, Voortaan dat water voor het badje niet meer zo heet! Je hebt haar gewoon te heet gewassen, nu is ze gekrompen! ! Nee, curves zien er netjes uit, alleen is die lengte wat vreemd !