wat leuk om zulke verschillen eens te zien. hier een gemiddeld kind met een dipje! ik had de laatste paar keer na meten op CB de bv-curve niet meer ingevuld en was nog in de veronderstelling dat Jo onder gemiddeld zat met gewicht maar dat is dus in deze curves helemaal niet zo. hoop toch dat ze de curves die ze op CB gebruiken nog eens aanpassen want zo raken veel moeders onterecht in de veronderstelling dat hun kindjes te licht zijn.
Appelsientje, ziet er goed uit! Geke, idd, ik dacht ook nog steeds dat hij aan de lichte kant was, dat heeft Jonathan toch lekker ingehaald zeg! Kwebbeltje Anneliesje, je weet in ieder geval hoe de curve van Amber er met 15 maanden uit zal zien, gewoon het lijntje volgen Hahaha
Mooie curves hoor allemaal! Leuk om zo te kunnen zien hoe een curve van een ander kindje eruit ziet. (normaal zie ik altijd alleen die van onszelf).
Als ik half augustus weer bij het CB ben geweest dan zal ik die van Sem ook eens plaatsen. Vincent is inderdaad een mooi gemiddeld kindje zeg!