jeetje beccaatje wat groeit die knul van jou goed zeg! Hij was zeker ook al groot bij de geboorte of niet?
58 cm en 5,6 kilo. Ik kon mijn melk wel te koop zetten, aldus de vk van het cb. Was goed spul. En ik zit met een dik kind
Eerst op je pc opslaan,verkleinen tot bijvoorbeeld 490 bij 375 pixels. Uploaden bij bijvoorbeeld www.imageshack.us Rechtermuis knop op de foto klikken,eigenschappen,en de URL van foto kopieeren en dan zo
Ik zal ook m'n curves eens op gaan zoeken. Maar volgens mij zijn het wel andere gemiddelden als die in het groene boekje van het CB staan? Daar vul ik hem ook in namelijk. Of is dat boekje NL gemiddelde? En op bv.com van de WHO?
Ik krijg het niet goed voor elkaar. Hoe kan ik de afbeelding verkleinen? Ik heb de afbeelding al opgeslagen en wil hem verkleinen via fotoverkleinen.nl, maar dat lukt niet.
Maar ze staan er toch? Wat is er niet goed aan dan? Ze zit nou mooi op het gemiddelde. De curve van bv.com is echt het gemiddelde van bv-kindjes, van het cb fv.
Ik wil zeg maar gewoon een groot plaatje hier neer zetten. Hoe verkleinen jullie hem dan als hij opgeslagen staat op je pc?
Boney je krijgt zometeen pb van me! Let op je hebt er 2 haha de tweede eerst kijken! Er ging in de eerste wat mis!