Ik zie ze wel staan hoor. Mooie curve. Maar waar is die uitschieter van de vorige keer gebleven? Toen was hij toch opeens zo veel aangekomen?
Die heb ik weg gehaald,ik heb nu alleen van het CB en de laatste van het ziekenhuis. Die uitschieter is gewogen met mijn eigen weegschaal en die klopte niet. Ik heb die weegschaal nieuw gekocht en de éne dag woog hij 7600 gram en de andere dag 7400 gram en de dag erna weer 7700 gram Flut ding dus
Dit topic was al naar pag. 2 verdwenen... Hier de gewichtscurve van Tessa. Vandaag wezen wegen. Ze heeft een AB kuur gehad en dus veel gespuugt en diarree gehad. Dus verbaast me niks eigenlijk. Maar ik had hem liever omhoog zien gaan... Gewicht vul ik niet meer in. Ze doen maar wat. Ze lag niet eens met dr hoofd goed en toen gingen ze al meten. Ik merk iig aan dr broeken dat ze goed groeit.
Lengte neem ik aan . Maar ze is wel iets gegroeid dus gezien de omstandigheden echt niet verkeerd! Hier de curve's gewoon in mn album afgelopen vrijdag wezen wegen, kleintjes samen met oma en opa!
De laatste weging van Thom is met mijn eigen weegschaal, pas over 3 weken komt de meting van het CB er weer bij.
Vandaag alleen wezen wegen. Ze woog 2-10 7140gr. Nu weegt ze 7460gr! Dat is in 3 weken 320gr erbij! Dat vind ik best veel toch? Ze eet iig goed. Dat is duidelijk!