Lengte is gemiddeld. Dus hij is wel wat fors in verhouding. Maar goed, zolang ik weet dat ik hem niet volstop met ongezonde dingen weet ik voor mijzelf dat het goed gaat.
Mooi werk kwebbel! Het is net alsof de curve van het gewicht op Tijn is gebaseerd Groetjes van Kiki PS vrijdag wordt Thom weer gewogen, ik vermoed dat de 7 kg gepasseerd zal worden.
Maarja al die stijgende lijnen, zijn dus niet echt door mijn melk ! Hoewel ik er echt wel bij mee ben . Liefs, Hanneke!
Twijfel nou niet aan je melk he bolbuikje? Je hebt het meer dan prima gedaan. Kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Jingels, Tja, het is niet zozeer dat ik aan mijn melk twijfel. Tuurlijk is mijn melk prima! Ben ik van overtuigd! Maar dat kleine beetje melk dat ze nog van mij krijgen dat kan haast niet dat ze daarvan groeien zegmaar! Verder meiden, dankje! En tuurlijk ben ik trots !
@Bolbuikje: met al je (fysieke) ongemakken, de nieuwe baby en 2 kleine opdondertjes waar je op moet letten, vind ik het echt een hele knappe prestatie. Jij bent een doorzetter ! ( zo nu stop ik ff met veren in je reet te duwen, krijg je alleen maar aambeien van ) En met al die modjes hier moet ik natuurlijk wel heeeeeel snel weer on-topic