groeicurve zakt af

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Babbel81, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    naamloos.jpg

Hoi Heidi, wat vind jij van deze curves?Ik werk sinds vorige week weer 3 dagen en bij de oppas krijgen ze er +/- 40cc in per flesje.( met moeite)
    Thuis komt ze 7-9 x per 24 uur.

Alvast bedankt voor het antwoorden:)

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    dit is de lengtecurve: naamloos2.jpg

3. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,

Ik zie inderdaad dat gewicht iets afzakt, maar wel stijgend blijft nog. Ik zou het even aan kijken en zien of je thuis een extra voeding kunt geven: hoe gaan de nachten? Hier halen kindjes vaak in als mama weer werkt ;)

Lengte ziet er goed uit.
    Het is bekend dat zo rond de 4e maand de groei afbuigt: niet meer dat explosieve van de eerste maanden. Zolang ze haar lijn blijft volgen niets aan doen: probeer je voedingen die je live geeft zo effectief mogelijk te laten zijn: wissel vaker van kant, geef compressie als ze pauze neemt, dat soort dingen. En evt. een nachtvoeding extra (droomvoeding? Aanleggen terwijl ze slaapt?)
    succes!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hallo Heidi,
    Ja ze haalt het wel in, met name in de avond. Ze komt niet vaker, maar drinkt dat wel langer. Droomvoeding..gisteren weer geprobeerd, werkt niet. Ze sabbelt een beetje, maar drinkt eigenlijk niet.

Bedankt voor je reactie!

Deel Deze Pagina