Wie weet waar dit te koop is ik zag het laats op de tv. En nu wilt me knul koekjes maken maar nergens te vinden in mijn buurt. Iemand een iedee?
Janlinders, c1000 albertheijn, dat zijn de winkels waar ik regelmatig kom, en daar hebben ze sprookjesboom koekjes en cakjes.
Albert Heijn in de Boogaard heeft ze en de hoogvliet heeft alleen de paddestoel cupcakes en de appelkruimel sprookjesboom cupcakes
Ik had ze vorige keer bij de Nettorama en bij de jumbo heb ik ze ook een keer gekocht. Heb nu nog een doos met appelkruimel cakjes staan van de sprookjesboom.
Morgen toch maar ff bij de Appie kijken. Wil er wel voor omrijden want bij de hoogvliet hebben ze het niet. En anders vraag ik wel ff aan me schoonmoeder of ze bij de c1000 kijkt voor me. Weet iemand of ze ook echt lekker zijn?
klopt ik heb ze vandeweek in de winkel gehad 1,49 een pak weet niet of elk filiaal ze verkoopt maar denhelder dus wel
c1000. HEb ze vandaag ook gemaakt met prinsje. Ik vind ze alleen echt niet lekker!. Smakeloze dingen.
Smaakt naar niks maar erg leuk voor de kindjes . Kruimelcake moet ik nog proberen. Lijkt me zon gedoe en echt versieren kunnen ze het niet. Ah en jumbo hebben hier alle 3 de soorten