Bij mijn eerste zwangerschap teste ik 11 dagen na NOD positief, maar dat was ook mijn eerste test. Nu zit ik op 11 DPO en test (nog) negatief.. Na hoeveel dagen / weken teste jullie positief?
Ervoor. Ik werd normaal ongesteld op de 16de of 17de dag. Dus eigenlijk iets te vroeg. Maar door de IUI wist ik echt precies wanneer mijn ei was, dus had het gevoel dat het wel kon.
ik was 3 dagen voor nod echt ziek misselijk en kotsen en toen dacht ik het al ! getest en idd ... zwanger ! op NOD zelf nogmaals getest en voor mij was hij toen ook echt geldig ik had wel een korte cyclus van 24 dagen dus idd 9 dagen na eisprong posi ....
ok. ik zelf heb een hele waslijst met symptomen, maar test negatief.. nu heb ik nog voor NOD getest, dus ken nog alle kanten op.
shit he dat lange wachten ! ik hoop het voor je meissie je bent al ff bezig zo te zien ! was hier ook zo en rond deze tijd werd ik ook zwanger hou vol en ik duim voor je
Ik had ook geen enkel symptoom, buiten degenen die ik steeds heb voor mijn maandstonden. Maar aangezien ik heel goed op mijn cyclus aankan, heb ik bij 1 dag overtijd getest en positief.
@Emma: Ja klopt, zijn al lang bezig, en heb gewoon een raar gevoel deze keer plus alle dingetjes die ik voel, maar test wel negatief, en dat is een btje om gek van te worden zeg maar
jep ik ken het ! verschrikkelijk elke maand dat wachten .. ik hoop het voor jullie zou wel eens tijd worden ! en meid jij kent je lijf het beste dus blijf posi soms kan het echt ff duren voordat je genoeg hcg in je urine hebt ! duim duim duim
Ik heb allebei de keren positief getest op NOD, voor mij is dat dag 13 na eisprong. En beide keren had ik nog geen symptomen, dat begint bij mij een paar daagjes na NOD.
Pas een paar dagen 5,6 na mijn NOD testte ik overtuigend. Daarvoor waren het vage lijntjes en heeft zelf de huisarts bevestigd dat ik niet zwanger was. Bloedonderzoek heeft uitgewezen dat het lekker wél zo was.
Hai IK testte 1 dag na mijn nod al positief! Heel veel succes en ik hoop dat het positief is deze keer!