Wat is jullie mening? Ik hoefde mij geen zorgen te maken, maar toch, waarom moet ik dan steeds terugkomen en waarom wil ze dan de groei volgen?? Dan ga ik me toch weer een beetje zorgen maken.
Als dit mijn meting was zou ik er blij mee zijn! Keurig toch, maar heeeel minimaal achter. Tisgewoon voorzorg denk ik.
Metingen waar je je geen zorgen over moet maken denk ik. Kindjes groeien soms wat harder en soms blijven ze even hangen in de groei. Ik denk zelf dat je weer terug laten komen om je gerust te stellen dat alles goed blijft gaan?
Lijken me prima getallen. Heb je al gevraagd waarom je moet terug komen? Enige wat ik kan bedenken omdat bij 23 wk alles onder het gemiddelde zat (maar niet extreem klein, p10-p50) en nu weer, behalve de femurlengte dan. Maar misschien heb je gewoon geen groot kind, als deze relatief maar mee blijft groeien lijkt me er weinig aan de hand. Een extra check kan nooit kwaad.
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ze houden je nu gewoon extra goed in de gaten. Mocht de groei gaan stagneren kunnen ze meteen actie ondernemen.