Hi meiden, met 17 weken een echo laten maken, hierop leek heel duidelijk een piemeltje te zien te zijn.. vandaag de guo en weg piemel de echoscopiste van het ziekenhuis is ervan overtuigd dat we een dochter krijgen.... zijn er meer meiden die dit hebben gehad.. Ik zit mijn hoofd te breken of het uitsteeksel op de 17 weken echo tussen de benen, maar kan maar niet bedenken wat het dan is geweest.... liefs bbl
waarschijnlijk was het de navelstreng die er tussen zat? kan me wel inbeelden dat het moeilijk is om dan opeens te moeten omschakelen van zoon naar dochter?
@mamavanmenno200 dit dacht ik dus ook en vroeg ik aan de echoscopiste volgens haar kon dit niet... naja ik ben natuurlijk ook maar een 'leek'.. maar vind het wel wat vreemd (ik bedoel het was nou ook weer niet zo'n supervroege echo..). schakelen idd, maar niet meer of minder welkom we zijn blij dat alles goed is en lachen er maar om. Hopen dat we nog wel wat kunnen ruilen van de spulletjes..
Ik zie met mijn ongeoefende oog op de eerste foto toch ook een meisje, met navelstreng oid tussen de beentjes..
ja? @ ratatorsk.. hmmmmm dat zou wat verklaren, iedereen zegt nu tegen ons met beide rekening te houden.. haha dinsdag mogen we bij de echoscopiste terug komen die onze eerste echo heeft gemaakt.. ik zie er een piemel in, maar ja dat komt ook omdat t zo uitsteekt..
@ antares echt zo vreemd dat jullie t zien, maar de echoscopiste niet... wel apart toch... je zou denken die heeft daar n opleiding voor gevolgd hihi
Yup.... foto is meisje... de navelstreng steekt er tussenals je goed kijkt zie je ook dat het uitsteeksel niet vast zit aan het lichaam ... en een zwevende penis lijkt me onmogelijk
nou dat is nog es een verassing hahahah spulletjes kun je vast wel ruilen. maar goed dat je er nu achter komt en niet bij de bevalling
Haha @tinus idd maar goed die pretecho Doen we dan niet weer fouten maken is natuurlijk menselijk en geen probleem verder we zijn gewoon blij dat t goed is met haar hihi
Hihi mar toch niet zo ver? Lijkt me inderdaad eerder iets van navelstreng ofzo... Bij ons bij 14 weken zat daar al geen uitsteeksel meer van onderaf. Duidelijk schaamlipjes... Maar dit is wel heel gek. Dat vergt wel wat omschakelen maar super fijn dat ze het dus goed doet!
Kan wel, zeiden ze in het ziekenhuis. Er was bij mn 3e ook een uitsteeksel te zien, maar kon net zo goed een clitoris zijn zeiden ze, met 18 weken zekerheid, een jongen
Bedankt voor de reacties! Ik vind t nog steeds de grap van de dag... Haha je hoort t toch niet meer zovaak dacht ik. Tenminste ik ken niemand in mijn omgeving..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er tegenwoordig ook wel heel snel een geslacht word geroepen , ik ben helaas in het verleden bevallen van een jongetje met 15 weken maar hoe we het ook probeerde er was echt GEEN geslacht te zien. Dus dat geslachtsdeel is nog zo klein met 17 weken . En de echochpistes hebben altijd 50% kans he ? Maar kan me voorstellen dat je wel ff geschrokken bent
Het kan nog alle kanten op hoor! Hier werd met 23 weken meisje gezegd en ruim 100 zp-ers hier waren het ermee eens. We zagen ook steeds 3 streepjes. Pas met 30 weken een piemel en een jongen gekregen! Maar ik vind je tweede foto ook op een meid lijken hoor, hou alleen nog even een slag om de arm.