Hallo meiden, Even een vraagje heb vandaag me groeiecho gehad met 30 weken + 4 dagen en alles was prima wel een dikkertje hij zou uitkomen op 8 pond . Maar nu was het hoofdje wat te groot ( breed) voorhoofd zeg maar nu moet ik terug komen om het nog een keer te laten bekijken. Heeft iemand hier ook ervaring mee? probeer me niet te druk te maken want voor de rest was alles in orde alleen het hoofdje was dus te groot .
Het kan zomaar zijn dat het hoofdje nu voorligt op groei en dat het de komende 3 weken niet groeit. Het is een schatting die ze maken en dat wisselt per keer. Komt vast en zeker goed hoor.
Heel erg bedankt voor je reactie! probeer me er ook niet al te druk om te maken maar je gaat toch onbewust van alles denken.
Bij ons hetzelfde verhaal: bij de groeiecho van 30 weken lag het hoofdje op 32+4, dus ik schrok me kapot. Bij de groeiecho van 34 weken lag alles weer in verhouding. De echoscopiste zei al dat niet alles evenredig groeit, dus het kan best dat het hoofdje een groeispurt had gemaakt en dat de beentjes en buikje volgen. Geen zorgen dus!