hallo, Vandaag heb ik een echo gehad met 5w en 2/3 dagen, dit omdat ik een aantal dagenbloedverlies had, en mijn testen wel steeds donkerder worden. De gyn. kon niks zien ook geen verdikt bmslijmvlies. dus mis. ben ook bloedgeprikt en kan donderdag bellen voor de uitslag daarover. Maandag kan ik weer naar de gyn. voor echo, waarom zou ik daar maandag weer heen moeten als e vandaag al niks zagen? is er dan toch nog hoop? moet je bij 5 w en 2/3 dagen altijd verdikt bm slijmvlies hebben op echo? Groetjes!
In mijn album een echo van 5w4d...je ziet dus echt al wel wat....In elk geval moet je al wel meer zien als alleen verdikt bmslijm... Hoe dan ook..ik hoop dat je gewoon een late innesteling hebt gehad en dat je volgende week wel wat gaat zien!!! x
Je testen worden donkerder, terwijl er niks op de echo te zien is. Ik denk dat de artsen een buitenbaarmoederlijke zwangerschap willen uitsluiten. Een stijgende HCG-waarde kan daar op duiden, dan zou het vruchtje in je eileiders zitten in plaats van in je baarmoeder. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat de innesteling later was en dat het alsnog goed zit. Succes!
Volgens mij kan het best dat ze nu nog niets zien. Heb je een in of uitwendige echo gehad? En je HCG hoort altijd te stijgen, dus dat is alleen maar een goed teken. Ik zal voor je duimen! Laat je het morgen even weten?
Bij mij was er met ongeveer 6 wkn nog niks te zien op de uitwendige echo, maar wel op de inwendige. Wat voor echo heb jij gehad?
Ik denk ook dat je bloed moet prikken om een bbz uit te sluiten ..Bij mij was toen ook alleen verdikt baarmoederslijmvlies te zien ................Of je bent minder ver dan dat je denkt en volgende echo is wel wat te zien ........
ik had een inwendige echo. Daarna ben ik bloedgeprikt, waarvan ik inmiddels de uitslag heb, hcg was 116 voor 5 weken zw.schap is dit te laag, en moest denken aan een mk aldus de ass. straks weer bloedprikken, vanmiddag uitslag daarvan. Ik had al bloedverlies toen ik 2 dagen overtijd was, dit duurde zo'n 3 dagen.
ja ze denken aan bbz, doordat de stijging zo klein is. Heb een spoednummer voor t weekend meegekregen en moet wachten tot maandag dan weer bloedprikken, en echo. Weer wachten tot de bom barst letterlijk.
ja , mij hebben ze rond laten lopen tot de 960 hcg (ging toen het weekend in ) en na het weekend gelijk weer laten prikken , toen was mijn hcg 1980 en ben toen geliijk met spoed geopereerd ........................................ Als je van het weekend twijfelt , moet je het spoednummer welgebruiken van het kan gevaarlijk zijn ..maardat zulen ze je wel hebben uitgelegd .. sterkte meid !!
Sterkte!! Idd uitkijken met een evt bbz. Ik heb er toen te lang mee doorgelopen. Is wel goed afgelopen mr ben meteen geopereerd toen ik in t ziekenhuis kwam omdat ik al veel bloed in mijn buik had. Hoop dat t toch geen bbz is meid!!
wanneer kan een gyn. dat zien dat het een bbz is? kunnen ze met inwendige echo ook de eierstokken bekijken?
Bij mij konden ze het met een echo niet zien , ze hebben alleen naar hcg waarde gekeken en daarop gehandeld ................Een bbz wordt ook wel struikelblok der gyneacologie genoemd , omdat ze het vaak niet kunnen zien en daarom zijn ze er heel voorzichtig mee en geven ze je ook een spoednummer ..............En je hoeft nergens last van te hebben , ik zelf had 1x een paar druppels helder rood bloed verloren en had wel pijnaanvallen die niet bij een normale zs hoorde .......................
bedankt voor jullie reacties Hoe begint die pijn bij een bbz? komt dat in een keer fel? of begint het wat zeurend, heb nu sinds een paar uren wat een zeurend gevoel in mn onderbuik, net of je ongesteld moet worden zeg maar. Bij pijn bellen, tja wat is pijn he! moet het dan eerst heel erg worden? of is het ook ineens heel erg als het bbz is. Ik voel nu natuurlijk ook elk pijntje, vind het wel een beetje enge allemaal. Groetjes!
Kunnen ze niet proberen om via een inwendige echo naar je eierstokken te kijken? Zou gewoon bij twijfel meteen gaan bellen hoor...nu is het vrijdag...nog net voor het weekend... Succes meid x