Ik ben vandaag 14 weken en 5 dagen zwanger en moests vandaag naar de vk voor controle. Dus ik daar naartoe bloeddruk was mooi. 105 over 65 dus daarna hartje luisteren dus zij zoekken en zoeken maar hartje kon ze niet vinden heb daar 3 kwartier binnen gezeten maar konden echt niets vinden. Ik zag aan haar gezicht dat het niet klopte en ze zij kom maar van de bank af ik bel het ziekenhuis dat je eraan komt want je moet voor een spoedecho. Wij eerst de kinderen naar huis gebracht en naar het ziekenhuis gereden kwamen we daar en moesten we even wachten voor we aan de beurd waren ze zetten dat echo apperaart erop en daar zagen we ons prachtige kindje met een kloppend hartje. Wat waren we opgelucht zeg!!!
dat moet echt schrikken zijn geweest!! gelukkig dat het kindje goed te zien was met een kloppend hartje in het ziekenhuis!! wat een opluchting voor jullie zeg!!! gefeliciteerd met de mooie beelden !!
Bij de vorige echo konden ze ook geen voetjes zien maar nou wel!!! En ze waren de bovenbeentjes aan het opmeten en je kon zo tussen de beentjes kijken maar zagen niets geen 3 streepjes maar ook geen dingetje ertussen ze durfde niets over het geslacht te zeggen (wel jammer) .
blij dat je nu van alle vraagtekens af ben! en tuurlk krijg je er tranen van! logisch, zo mooi dat het is! en maar hopen dat je bij de volgende echo kan zien of het een jongen of meid word!
Ja vogende echo is alleen voor het geschacht het hartje was mooi de hersentjes zijn goed schedeltje en ruggetje is dicht dus ons kindje is perfect gezond.
Phoe! Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Ik zit helemaal met je mee te leven. Ik ben blij dat alles goed is meid!
Nou gelukkig maar dat alles goed is! Wel even schrikken inderdaad jeetje. Nou meid geniet er maar lekker van! Liefs
pfhoe meid dat is idd erg schrikken!!! zou al in tranen uitbarsten voordat het eingelijk nodig was. gelukkig is alles goed met je kleine pestkop.
Wat een opluchting!! Ik herken het gevoel helemaal. Bij mijn vorige zwangerschap kon de verloskundige bij 16 weken het hartje niet vinden. Gelukkig is alles goedgekomen, maar wat een schrik!!