moet even mijn eitje kwijt hoor meiden! nog een paar dagen en dan hebben we de eerste echo.ben al bijna 9 weken zwanger maar vind het toch weer zo spannend! bij mijn 1e kindje vond ik het toen ook zo spannend...je weet toch nooit 100% zeker of het allemaal weer goed is.
hey, ik heb morgen mijn echo en ik ben ook zo zenuwachtig en bang dat er iets niet goed gaat zijn! maar ik denk dat dat hel normaal is! groetjes sofie
Dat is normaal hoor meiden, ik ben elke keer nerveus als ik een echo heb, morgen mn 20 weken echo en ik ben nu al nerveus terwijl ik de kleine constant voel schoppen. Heel veel succes
Ik was ook heel zenuwachtig hoor voor mijn eerste echo. Ik ben er vrij nuchter heen gegaan gelukkig. Wanneer moet je precies dan?
Ja, klinkt bekend. Heb morgen de eerste echo en ben echt super nerveus. Maar de afspraak staat al een paar weken, dus achteraf is de tijd wel snel gegaag. Succes!
super! ik maakte mij zo'n zorgen en het was voor niks nodig! de gyne zei:bestel uw kinderkamer maar,want binnen 7maand heb je een babytje! heb het hartje horen kloppen en het was iets groter dan 2cm! groetjes sofie
hier ook alles goed gegaan. was echt leuk om te zien! Jij ook veel plezier en s6 met de echo maandag eefjens!
Fijn te lezen dat de uitslagen allemaal goed zijn! Hoop doet leven zullen we maar zeggen. Ik heb morgen mijn termijnecho en ik knijp 'm behoorlijk!