Ik krijg a.s. maandag met precies 37 weken weer een groeiecho, de 3e. Dit omdat de kleine de vorige keer (ongeveer 500gr) te zwaar was. Wie heeft er ook met 37 weken een groeiecho gehad en wat kwam eruit?
heb alleen 36 weken en nog wat 3100 nog wat gram kwam daaruit, ik zal voor je duimen dat ie niet huge is geworden meid
Ik heb met 29 weken een groeiecho gehad. Daar kwam uit dat hij bovengemiddeld is. Vervolgens heb ik met 36 weken een groeiecho gehad en daar woog hij ongeveer 3000 gram en heb afgelopen vrijdag (bij 40 weken) nog een groeiecho gehad en toen woog hij 3800 gram. Iets bovengemiddeld, maar volgens de gyn niet zorgwekkend... ikzelf maak me wel iets meer zorgen zeker nu ik steeds meer overtijd raak... Ik hoop voor je dat de baby niet te groot wordt en ook niet te lang blijft zitten!
Thanx meiden! Ik hoop het ook niet Ik wil nu graag een keer een kleintje en niet weer zo'n halve peuter als zijn grote zus haha.
krijg je altijd een groeiecho? Ik heb er nog niet 1 gehad en ben eigenlijk wel benieuwd hoe de kleine nu is gegroeid en hoe zwara hij wordt geschat. Ik namelijk meer mensen over een groeiecho me schoonzusje had er ook 1 gehad
nee je krijgt er niet standaard eentje alleen op medische indicatie of als ze denken dat je kleintje te groot of te klein is..
Ik heb aanstaande woensdag mijn laatste groeiecho als het goed is. Ze willen nog kijken voordat ik die maandag de 16e word ingeleid. So ill let you know
Ik ben er nog niet aan toe, maar op mijn zwangerschapskaart staat de groei echo al wel vermeld , net als een liggingsecho..
ik heb mijn laatste gehad met 36 wken volgens mij of 38 ik weet t niet zeker mee maar weet wel dat hij met 36 wken al niet meer op scherm kon dus wilde zeggen kwa groei zat hij toen al op 41 wken en idd er kwam 4370 gram uit maar kerngezond en voor mij was hij toch een beetje klein maat toen die vrouw langs mij kwam met haar kindje was t een reus want die woog maar 2800 gram dus maar ja succes
3700gris ie nu! VK gebelt dat ik het helemaal gehad heb en ik mag naar de acupuncturist. Ga morgen om 13u. Hoop dat dat gaat helpen.
Hij groeit flink door meid! is denk ik even zwaar als Dean (die was met 38 weken 4160 gram) dus naar mijn mening ook meer dan genoeg Zeker als je het zo zwaar hebt, ik hoop dat de acu wat voor je kan betekenen....!
Kan me voorstellen, had je zo een gewicht verwacht? volgens mij wel. ik denk dat die van mij ook rond die buurt is. wat gaan ze bij een acupuncturist doen? misschien toch volhouden tot volgende week, want dan wordt je toch ook zeker ingeleid? of hou je het echt niet meer vol? voor mij ook liever gisteren als vandaag, maarja.
Dat is idd een flinkerd! Maar wat gaat een acupuncturist doen als ik vragen mag? En wat doen ze nu verder? Lees onder je banner dat je ingeleid wordt, maar dat is pas volgende week woensdag?
Nou ik heb voor morgenavond een afspraak gemaakt bij een voetreflexologe. Dat heeft toen bij mijn dochter ook geholpen. Die nacht begonnen de weeen, dat hoop ik nu weer. Omdat ik dat al een keer gedaan heb en omdat dat toen werkte heb ik dit besloten. Volgende week woensdag idd naar de gyn, die gaat dan inwendig checken of er al wat gaande is, zo ja word ik binnen 2 dagen ingeleid, zo nee, dan moet ik pas een week later terug komen.....ik trek het gewoonweg niet meer....
ik dacht dat je zei dat je zeker werd ingeleid met 38 weken ivm je bekkeninstab. Maar nu je verhaal gaan ze gewoon kijken, en als het niet zover is dan willen ze afwachten? das balen voor je, las aan je verhalen dat je het echt niet meer trekt. Hoop voor je dat die voetreflex werkt voor je. Nog eff schat dit zijn echt de laatste loodjes. Ik trek het ook niet meer, als je mij ziet...ik waggel ipv lopen. alles doet pijn en alles is veelste veel voor mij op dit moment ben chaggie als de pest..ik ben totaal niet te genieten. maarja dit krijgen we gratis erbij zal ik maar zeggen.
Helaas........beeb zit er nog in............ik heb me maar ingesteld op eind volgende week. Valentijn, ze willen niets forceren qua inleiden bij me. Als de BMM ook maar IETS verstreken is of er is iets aan het rommelen, dan gaan e meteen de volgende dag inleiden, zo niet dan wachten ze liever nog even, aangezien ze me niet op de operatietafel willen hebben.