baby minder voelen 30 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door watmoetikermee, 28 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. watmoetikermee

9 aug 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Inmiddels ben ik alweer bijna 30 weken zwanger alleen voel ik sinds 2 dagen "minder" nouja..Het is niet echt minder geworden want ik voel hem nog steeds maar wel minder hard. Eerst voelde ik hem draaien etc en nu nog wel schoppen maar het gedraai helemaal niet meer. Is dit wel normaal?

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als je je zorgen maakt, gewoon bellen naar de vk. Zeker als het om minder leven gaat..

Wel heb ik gehoord dat het rond die tijd minder kan worden, omdat de baby groter wordt. Dus minder plek heeft in de baarmoeder.

Maar ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen. Liever een keer te veel bellen, dan achteraf zeggen 'had ik maar...'.

3. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik heb wel eens gehoord dat inderdaad de baby dan een soort vast gaat zitten op ene gegeven moment doordat hij/zij steeds minder ruimte heeft en dat er daarom minder leven te voelen is. En in jou geval voel je hem iig nog wel, dus dat is sowieso een goed teken. Mocht je er heel onzeker over zijn, bel dan even naar de vk.

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Je kindje krijgt steeds minder ruimte. En het kan al bezig zijn met indalen. Waardoor je je kindje minder voelt bewegen.

Maar als jij je echt zorgen maakt moet je gewoon je VK/gyn bellen en dan kun je vaak gewoon langskomen en dan gaan ze naar het hartje van je kindje luisteren of maken ze een echo.

Deel Deze Pagina