Dag dames, Voor mij is het weer zoveer! Heb hiervoor een mk gehad met 12 weken en 1 met 5 wken. 3de x scheepsrecht, zeg ik dan. Maar toch maak ik me veel zorgen. Ik heb over 2 weken een echo met 7 weken. Daarna pas weer met 12 weken. Echter vind ik 5 wken wachten te lang! Ik wil toch bij mijn verloskundige vragen of ik een extra echo wil met 9 of 10 weken. Zij heeft geen echo apparatuur, dus ik moet het via het ziekenhuis doen. Denken jullie dat ze hier moeilijk over zal doen?
Geen idee, ik krijg wel een echo extra bij 10 weken vanwege onze icsi, lijkt mij dat jij daar ook wel een medische indicatie voor hebt: gewoon goed aandringen en je angsten uitspreken. Hopelijk lukt het! groetjes
Mocht het nou niet lukken, dan kan je bij veel particuliere echobureaus (zie Google) terecht voor ong. 25-30 en een echo laten maken. Als je bezorgd bent (wat ik heel goed begrijp in jouw situatie) dan zou ik dat gewoon doen. Volg je gevoel..
Dankjewel doosje77, ik dacht misschien is het beter om het in het ziekenhuis te doen, dan is er toch een dossieropbouw ofzo.