Nee oke, gelijk heb je. Bij mij zaten ze er de eerste keer ook ruim 1 kilo naast maar dat kwam ook omdat ik de laatste echo weken daarvoor gehad had. Naja afwachten maar . Burb1988, succes met de echo vandaag, laat je ff weten hoe t gegaan is ? Hoeveel weken ben je nu?
Zojuist met 35 wkn mn 4e groeiecho in het wkz gehad. Ze volgt haar eigen lijntje ongeveer op/net onder de P10 met alles. (alleen benen opeens uitschieters) Nu geschat gewicht op 2000gr en bij 40wkn 2600/2800gr
Oh, das wel fijn toch. Geen couveusekindje als het klopt en dit gewicht scheelt ook weer met bevallen
Hier met 34 en met 36 wk nog een groeiecho gehad. Met 34 wk liep hij gelijk met de eerdere metingen (P80). Met 36 wk was hij ineens perfect gemiddeld. Dus ik betwijfel de meting van 36 wk. Binnenkort weten we het precies
Met 31 weken werd hij geschat op 2300, boven gemiddeld dus. Volgende week met 36 weken de liggingsecho dus ben benieuwd of hij dan nog steeds voor ligt. En ben benieuwd of het uiteindelijk overeenkomt met het daadwerkelijke geboortegewicht
Spannend dames. Wat was het gewicht van jullie kleintje als ik vragen mag? Vind t wel fijn om een beetje te vergelijken . Succes volgende week!
Dan is ie nog mooi gegroeid, niet ? Mijn beeb was met 31w 1600 gram. Morgen 34 w en weer een echo! Ben eens benieuwd ! Spannend!
Vandaag weer een groeiecho gehad met 34w . baby is 2166 gram nu. Geschatte gewicht bij 40weken is tussen 2800 en 3000 gram. Buikje en hoofdje iets kleiner dan gemiddeld maar binnen de marge. Ben gerustgesteld!
Mijn beeb was met 32+4 geschat op 2000 gr.Groei is normaal.heb groeiechos ivm met zwangerschapssuiker.Heb mijn suiker goed onder controle met een dieet.Mag 4 weken later nog 1 keer voor de laatste groeiecho.Mijn kids zijn gemiddeld 4 kg of meer.Weet niet of dit kindje ook zo gaat zijn.
Bij de vorige groeiecho met 27+6 werd hij geschat op 1149gr. Morgen met 30+0 weer een groeiecho, ben heel benieuwd!