ik heb sinds zondag echt hele gekke steken lijkt wel een soort spier die vastslaat links in mijn zij het vreemdste is nog is dat als ik druk bij mijn schaambeen (op mijn baarmoeder of in de buurt denk ik) dat die steek in die zij dan ook komt... ben nu 15 week zwanger... vind t wel apart hoor.... ook al met warmtecompressen geprobeerd, hielp ook niet echt meer mensen die dit hebben?? of heb ik weer eens een heel maf iets...
Volgens mij is dat gewoon bandenpijn omdat je baarmoeder in een x heel hard gaat groeien en dat doet zeer.
Het lijkt mij idd gewoon bandenpijn of het verschuiven van je organen om ruimte te maken. Ik herken wat je vertelt, voelde ik ook (en soms nog) Bij mij helpt 2 paracetemoletjes en een warm bad.
oke, fijn dan be ik gerustgesteld vond t zooo gek, ene plek drukken andere plek pijn en ook zo lastig soms zo erg dat ik ff moeilijk loop lijkt wel of er dan een spier eerst los gelopen moet worden hahahaha warm bad word t niet we hebben geen bad, maar hou het dan op warme doek en douche