Hallo verloskundigen, Ik heb op 3 mei helaas mijn tweede miskraam gehad, opgewekt met pillen. Nu ben ik, denk ik, gisteren 29 mei, ongesteld geworden. Ik heb heel lang bloedverlies gehouden; bruin en maar druppeltjes per dag. Toen een paar dagen niets. Nu is het helderrood, maar niet veel. Het is makkelijke af te doen met 1 a 2 maandverbandjes per dag. Is dit nu al mijn menstruatie, dag 27 na de miskraam? En kan dat, zo weinig, of moet dit de komende dagen meer worden? Ik was namelijk voorbereid op een heftigere menstruatie dan normaal. Woensdag 19 mei voor het laatst hcg geprikt, dit was toen 261. Kan je dan al zo snel weer ongesteld worden? En is mijn lichaam dan nu weer helemaal hersteld?? Hopelijk kunnen jullie er iets zinigs over zeggen, bedankt alvast. Groetjes, MVL
Hoi mvl, Wat vervelend voor je! Vaak zie je inderdaad dat de eerste menstruatie wat heftiger kan zijn maar dat hoeft niet. Het kan al wel dat het je menstruatie is. Wacht het een paar dagen af, evt zou je voor nog een hcg bepaling kunnen vragen. Imke
Bedankt Immie, Morgen ga ik hcg prikken, die afspraak stond toch al vast. Bloedverlies is nu wat meer geworden, dus waarschijnlijk dan toch mijn menstruatie na 27 dagen. Kan ik dan nu weer 28 dagen aanhouden, zoals het altijd al was, voor de miskramen en tussen deze twee miskramen in?? Groetjes, MVL
Vandaag de HCG uitslag gehad, deze was nu 22. Nu mocht ik van de gyn deze maand nog niet zwanger worden, ivm de nog aanwezige HCG. Over twee weken weer bloed prikken, maar dan is de eisprong al voorbij. Hebben jullie enig idee waarom? Kan er nog restweefsel zitten met hcg 22? Ik heb altijd begrepen als je weer je menstuatie had, dat je dan weer zwanger mocht proberen te worden.
Hoihoi, Nee het betekent niet dat er restweefsle zit maar het geeft wel aan dat je lichaam nog bezig is met de verwerking van de miskraam. Imke