Groeiecho gehad, 2e is zoals het er nu uitziet kleiner als de 1e!

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by oogappel, Dec 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

Jul 26, 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden,
    Het onderwerp zegt het al...
    Vandaag onze groeiecho gehad, bijna 34 weken. We kregen deze omdat ons 1e meisje 4360 gram was met 10 dagen te vroeg geboren!
    Onze tweede meid ligt nu conform normale gewicht, waarschijnlijk zo rond de 3500 gram tsjee wel apart de 2e die lichter is!

Is dit herkenbaar? Had eigenlijk verwacht nu weer een flinkemeid op de wereld te zetten...

xxx

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    hier was de 1e 3160gr met 38wk en een meisje

2e was 2740 met 37wk en een jongen

over het algemeen zijn jongens zwaarder dan meisjes maar denk dat het hier ongeveer gelijk was geweest als ik met nando ook tot 38 had gelopen

jou 1e was wel een flinke zeg :)

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Onze eerste was met zijn geboorte (40w6d) 3490 gram, terwijl ik destijds meerdere groeiecho's heb gehad en waarbij zijn geboortegewicht bij 40 weken op ruim 8 pond werd geschat ;). Kun je nagaan hoe ver ze er naast zaten. Terwijl hij bij alle groeiecho's en de 20-wekenecho destijds altijd twee weken voorliep op groei.

Bij deze zwangerschap heb ik bij 30 weken een groeiecho gehad en deze loopt echt precies gelijk met de uitgerekende datum. Ook bij de 20-wekenecho liep deze nog niets voor. Heb dus goede hoop dat deze niet op 8 pond geschat gaat worden bij 40 weken. Alhoewel ik niet zo goed weet wat ik moet denken van groeiecho's als ik af ga op mijn vorige ervaring... :(

Share This Page