Hallo, Vannacht echt een rotnacht gehad zeg! Ik ging naar bed en was erg moe, eenmaal in bed kon ik niet slapen. Kreeg wel een paar harde buiken, maar dat zakte weer weg. Toen ik eenmaal inslaap gevallen was, werd ik wakker doordat mijn meisje erg aan t schoppen en bewegen was. Dus ik maar ff naar de wc geweest. Merkte met opstaan dat ik buikpijn had. Niet echt een kramp, tis continu aanwezig. Daarna weer in bed en steeds wel ff weggezakt maar niet echt meer geslapen. Erg vervelend gevoel. Nadat ik opgestaan was bleef de buikpijn wel, tis eigenlijk me hele buik en soms onderin wat menstruatieklachten, maar echt wel licht, een beetje zeurderige pijn. En t lopen gaat ook niet zo makkelijk. Zou ze aan t indalen zijn of heb ik gewoon de griep te pakken? Hahaha ik weet het ff niet, maar hoop dat ze toch nog een paar weekjes blijft zitten.
ik denk idd dat ze aan het indalen is had ik ook met 33 weken ze zeggen dat als het je eerste is dat de kleine eerder indaald. het is idd pijnlijk en met lopen ook zegt alleen nog niets dat ze gaat komen hoor hier zit ukkep[uk ook nog lekker warm en veilig bij z`n/haar mamma