Ongerust

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lindah, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Ik ben 10 weken geleden bevallen van een prachtige dochter. Bevalling is goed verlopen, ben ingeleid, maar verder geen complicaties. De enige bijzonderheid is dat mijn dochter haar handje naast haar hoofdje had tijdens de bevalling waardoor ik een beetje ben ingescheurd.
    Kraamweek ook prima, mijn baarmoeder zakte goed en na 4 weken stopte het vloeien. Dit begon weer bij 5,5 week maar is ws eerste menstruatie geweest.

Nu heb ik aan het begin van deze week een stuk vlies 'verloren'. Nadat ik had geplast zag ik deze op mijn toiletpapier. Zat verder geen bloed bij en vloei ook niet. Huisarts gaf aan dat het niet hoort maar dat het kan.
    Nu heb ik al twee dagen last van mijn buik en liezen. Deze dien vooral zeer bij het lopen of andere inspanning. Ook voelt mijn buik hard en erop drukken is gevoelig. Verder heb ik geen koorts en voel me ook niet ziek. Ik wilde niet gelijk weer de dokter bellen aangezien ik deze

2. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Deel 2

Sorry stuur dit bericht via telefoon..

Maar wilde dus niet de huisarts bellen aangezien ik deze in het begin van de week al heb gesproken. Maak me wel ongerust.. Wat kan het zijn en kan het kwaad?

Alvast bedankt!

Groetjes Linda

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het kan ook wat slijmverlies zijn geweest wat je verloren hebt, wat leek op een vlies.
    De klachten die je hebt kan ik niet verklaren. Kijk het even aan en bel anders toch nogmaals met de huisarts.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina