Baby minder (vaak) voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tania, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Het lijkt wel alsof ik de baby minder vaak voel, ook het schoppen lijkt wat minder hard. Nou voel ik wel schopjes op andere plaatsen af en toe. Eerst lag hij echt de hele dag met zijn voetjes naar beneden en voelde ik het schoppen onderin mijn buik. Ik dacht dat hij misschien gedraaid is en ik het daarom nu minder voel?
    Moet ik de verloskundige hierover bellen?

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Sowieso altijd bellen als je het niet zeker weet hoor!! Dat is voor jouw gemoedsrust alleen maar beter. Gewoon doen!

3. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gyn zei dat als je hem 10 keer per dag voelt dat je je dan niet ongerust moet maken.
    Nu zijn er bij mij ook periodes bij dat mijn kindje rustiger was, is volgens mij volkomen normaal hoor.
    Soms sta je er ook niet altijd bij stil dat je iets voelt of niet.
    Maak je niet ongerust en anders voor je eigen gemoedsrust idd even je vk bellen.

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb ook gehad dat ik de eerste weken na 20 weken heel veel voelde, en toen een tijdje weinig tot niks, dit kwam omdattie met z'n rugje naar mijn buik lag en dus naar binnen toe beweegde, en omdat mijn placenta aan de rechterkant ligt en daar de beentjes een keer zaten... dus het hoeft niet iets zijn om je druk om te voelen, maar voor je eigen gerustheid kun je altijd ff een keer naar de VK om hartje te horen

5. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Om jezelf gerust te stellen moet je gewoon de VK bellen. En vragen of ze even willen luisteren of willen kijken. Gewoon doen hoor, anders maak je jezelf alleen maar gek.

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat ik wel deed was de bewegingen turven. Vaak kwam ik wel tot een paar bewegingen per uur en ruim aan de 10 bewegingen per dag. Dan heb je iig een overzichtje!

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Gewoon bellen!!!! Beter tien keer teveel dan een keer te weinig... Ik ben zelf nogal anstig geworden, maar ik heb wel zoiets van op het moment dat jij het anders voelt, dat ze beter even kunnen kijken en luisteren dan dat je jezelf steeds afvraagt of het wel goed is. Als het goed is ben jij weer gerustgesteld en voor hun is het hun werk!

Dus gewoon bellen en niet twijfelen!!!!

Deel Deze Pagina