Angelsounds

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Foxter, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Vanaf wanneer kun je het hartje horen met de angelsound? Ik heb het net geprobeerd maar helaas, ik hoor niks.. Word gelijk een beetje nerveus, morgen hebben we een echo en vorige zwangerschap was een ma. Maar misschien hoor je met 12 weken gewoon nog niks?

Alvast bedankt!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan eerder, maar wij hebben het gehoord met 13+2. Je moet heel laag zoeken, tegen je schaambot. Het duurde de eerste keer ook zeker 5-10 minuten voordat we het gevonden hadden.
    Over een paar dagen weer proberen, succes!

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik hoorde het pas met 15 weken ofzo....je moet idd onderin zoeken en vaak een beetje hard duwen ook..

4. Trotse mammie

21 jun 2010
    18
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Ik woon in Doetinchem samen met mijn gezinnetje
    Ik hoorde het hartje al bij 9 weken met de Angelsound!!! Maar goed, komt misschien ook omdat ik niet de dikste ben, dat scheelt vaak ook. :D

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben ook een dunne, met de eerste hoorde ik het met 14 weken lees ik net! Ik ga het vandaag maar niet meer proberen, morgen even goed kijken waar ze dat ding precies houden :)
    Bedankt meiden!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey meis,

Maak je maar geen zorgen.

Had m voor t eerst een keer met 10wk+4dagen gevonden. Daarna 1,5 week niet meer kunnen vinden, dus ook helemaal in de stress.
    Deze week week ik m wel goed te vinden.

De beeb zwemt nog alle kanten op, waardoor het soms onmogelijk te pakken te krijgen is. Afhankelijk van de positie. Daarom luisteren veel vk's ook pas veeeeel later. Om stress te voorkomen.

8. Wilma06

Wilma06 Actief lid

3 apr 2007
    264
    0
    0
    Brabant
    Ik hoorde het met 12 wk
    En ALTIJD helemaal links onderin ( vanuit mezelf gezien ) net langs mijn heup

Wat bij mij hielp als ik niks hoorde was even warm douchen, dan lag t beebje net anders waardoor ik het wel hoorde

Succes !

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn gyn heeft bij ons bewust geen afspraak gemaakt om volgende week naar het hartje te komen luisteren, omdat ze het met 12 weken vaak nog niet kunnen horen en ze ons geen stress wil bezorgen. Ik denk dus niet dat je je druk hoeft te maken, als ze dit zelfs op het ziekenhuis al zeggen.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt meiden :)
    Mijn bm ligt ook naar achteren gekanteld, mijn man zei al voor de grap, misschien moeten we op je rug luisteren ;)
    Ik ga het niet meer proberen, pas over 2 weken weer. Want hier krijg je echt de zenuwen van!

11. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Ik hoorde het heel goed al op 10 weken, en ik vond het altijd meteen.

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vanochtend een superrrrr mooie echo gehad, gezichtje ook mooi kunnen zien :D Geen zorgen meer dus, en de angelsounds laat ik maar weer 2 weken liggen. De vrouw die de nekplooimeting deed zei ook, je bm is erg naar achteren gekanteld, dus niet raar dat je het met zo'n ding nog niet hoort.

Ik zit helemaal op een roze/blauwe wolk :D

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    super Foxter!!! Zie het kan aan zoveel dingen liggen!!! Gefeli met de mooie echo in elk geval :D

Deel Deze Pagina