Hallo, Wij hebben laatst te horen gekregen dat mijn vriend zijn zaad, niet zo productief is als het normaal zou moeten zijn.. Zijn er misschien mensen hier die deze diagnose hebben gehad, en toch nog zwanger zijn geraakt? Liefs een afwezige Bonsai
volgens mij hoort het niet in dit topic thuis en je mag maar 1 post plaatsen over hetzelfde onderwerp
Ik denk wel dat het hier thuis hoort.. is diagnose na onderzoek heb in het vorige topic gevraagd of dat op slot mag..
sorry kan je hierbij niet helpen ,mischien moet je even proberen bij zwanger worden .. ik wens je in iedergeval heel veel sterkt en vooral succes toe met zwanger worden ,gaat vast lukken joh! liefs
hoi, ik kan wel antwoord geven. Mijn man heeft als diagnose zelfs onvruchtbaar gekregen. hij had weinig zaad. Van dat weinige zaad was er veel van slechte kwaliteit en té langzaam. Het ziekenhuis gaf aan dat we medisch gezien geen biologische kinderen konden krijgen. Gelukkig zijn de wonderen de wereld niet uit. Ik ben op dit moment 31 weken zwanger! We zijn helemaal spontaan zwanger geworden. omdat we er rekening mee hielden dat het niet kon, hielden we ook geen rekening met vruchtbaarheid etc. Het kan dus wel!
Wow zeg! wat een wonder inderdaad! Ik bedank je voor je berichtje.. ik kan dit natuurlijk niet gaan invullen voor ons.. maar het geeft al wel wat meer positieve inkijk op hetgeen wat gezegd is.. Dank je wel.. en heel veel plezier met je zwangerschap!
Hoi Bonsai, Je hebt dit topic bij meerdere onderwerpen geplaatst. Dubbel posten is niet toegestaan. daarom doe ik dit topic op slot. Elvira moderator