Hey meiden .... Even een vraagje, hadden jullie een voorgevoel van geslacht? Klopte deze dan ook? Van mijn zoon had ik een groot voorgevoel, en dat werd bevestigd. Ook nu heb ik al sinds pril in de zwangerschap een sterk voorgevoel. Alleen, volgens iemand haar pendel klopt mijn voorgevoel niet, en ook via de chinese geslachtskalender niet. Hah, niet dat het uitmaakt hoor, zou nu gewoon verbaasd zijn dat mijn 'moedergevoel' er zo naast zou zitten dit keer
spannend .... raar he, dat je dat zo kan aanvoelen. ik zal uiteraard niet teleurgesteld zijn als ik verkeerd ben, maar wel verwonderd
Ja ik voelde het gewoon beide keren.....heel gek! Ben eens benieuwd of ik strajs weer iets ga voelen.....
ik ben ergens er ook nog overtuigd. maar ja, de chinese kalender lijkt meestal te kloppen zeker he al moet ik zeggen dat ik daar eigenlijk niet in geloof! succes voor jou hoor
hier bij alle 2 de kinderen een heel sterk gevoel.en dat bleek bij beide te kloppen. Nu heb ik een gevoel voor een jochie maar goed dat weten we nog lang niet
proficiat alvast! ik mag 6 december voor de 20 weken echo aan 16 weken geslachtsecho gehad, maar beentjes waren stram dicht
ik had het beide keren fout haha bij de 1e dacht ik een meisje en is een knul bij de 2e dacht ik een jongen, en is een meid
Bij mijn eerste had ik geen idee eerst, later droomde ik steeds van kleine stoere jongetjes, en toen dacht ik dit word een jonge. en dat was ook zo ik vond ineens alle jongetjes zo leuk de chinese kalender klopte niet bij mijn zoontje, bij deze zwangerschap klopt het wel als de gyn het goed heeft Nu dacht ik weer het word een jongetje, maar het is nu toch een meisje als ze het goed hebben moet nog steeds een beetje aan het idee wennen vind het echt geweldig hoor maar kan het me nog niet zo goed voorstellen hihi
Ik had het goed! Manlief dacht dat het een meisje zou worden, ik "voelde" dat het een jongen was (ondanks dat de Chinese tabel aangaf dat het een meisje zou zijn).
Bij de eerste had ik gelijk...nu zelfde voorgevoel...NUB theorie bevestigd gevoel...nu afwachten op de 20 wkn echo (of met 17 wkn extra pretecho =) )
Ik zat er grandioos naast. was helemaal in de overtuiging dat het een jongen was. heb zelfs mijn familie mee gek gemaakt dus die waren om de duur ook overtuigd. en het blijkt echt wel een meisje te zijn
ah, blijkbaar zijn er toch die er naast zaten he .... nub theorie: had geen goede echo daarvoor. beentjes omhoog op de 16 weken echo lagen de beentje toe, kon de gyne niet kijken 6 december 20 weken echo, weet ik het dan nog niet, doe ik pretecho! kan bijna niet meer wachten!
En wat als je een tweeling krijgt een jongen en een meisje? Dan klopt het zowiezo niet.... Ik wist voor mijn gevoel ook het geslacht en het klopte!
Hier klopte het ook mijn voorgevoel was een jongen wat de meeste in mn omgeving ook dachten vl zei ook jongen. oe dichter we bij de pretecho kwamen ging ik wel meer twijfelen en wist ik t niet.