Hoi Ik moet nog 2 weken wachten op mijn eerste echo en wordt er eigenlijk zenuwachtig van! Het duurt nog zooooooooooo lang! Wil weten of alles goed gaat! Moet op 17 feb. pas! Zijn er mensen die ook nog zo lang moeten wachten op hun eerste echo?
Haha ik wacht al bijna 5 weken en moet er nu ook nog anderhalve week op wachten. Geloof dat je wel mazzel heb met nog maar 2 weken
Mijn echo werd ook pas met 9 weken gemaakt hoor. Geheel normaal en wees maar blij want je heb ook praktijken waar ze pas tegen de 12 weken de eerste maken.
Ik moet ook nog 2 weken wachten! Vreselijk lang, want ik ben zo benieuwd. En daarna kan ik het ook gewoon vertellen aan mijn leerlingen en aan...ja iedereen eigenlijk! Groetjes
Hoi, Ik moet ook nog 2 weken wachten.......19 februari eerste afspraak en echo! Bij Keira liepen we al in het ziekenhuis, dus had ik met 6 weken al een echo. Ben ook heel erg nerveus. heb voor Keira een miskraam gehad en wil zo graag weten of het hartje klopt........ Kan me soms echt op zitten vreten van de zenuwen. Als ik een krampje in m'n buik heb, ben ik meteen in paniek. Ik weet namelijk niet meer of ik dat bij Keira ook had... Succes voor degenen die ook nog moeten wachten.
Hé bloem ook voor de klas? Ik heb met Keira tot 13 weken gewacht met vertellen aan de kids. m'n buik groeit nu harder, dus ben benieuwd tot hoe lang ik het uit kan stellen....
Met mijn 1e heb ik het ook pas later verteld, maar ik moet zeggen dat mijn buik ook goed begint te groeien. Kan het denk ik nog wel 2 weken volhouden, maar langer niet! Ach is ook wel leuk nieuws voor ze!
heej meid ik ook nog moet de 17e terug had een met 5 weken waar alleen dik bmslijm op was te zien dus was nog te pril! en ik ben zoo onzeker , mijn buik is wel wat dikker en krijg mijn broeken niet meer dicht. nu al? ik denk dat mijn heupen breeder zijn geworden weet het ook niet! succes voor al de onzekeren ,! xx
en je bent een dag langer zwanger dan mij dat is toeval hihi ik heb alleen nergens last van alleen moe moe en moe , als het kan slaap ik de hele dag x
Ik moet ook wachten tot ik 8 weken ben,dan pas krijg ik de eerste echo. Ik hoor om me heen dat sommige met 6 weken al de eerste echo krijgen.
hey iedereen ja wachten kan zo llllllllllllllllllaaaaaaaaaaaang duren he! youaretheonlyone: ik moet op 17 feb. om 10u45! Ik wordt hier bijna zot van onzekerheid! enfin zal toch nog geduld moeten hebben he! maar ik laat jullie zeker iets weten he cate
Hi allemaal spannend he! het duurt echt te lang he! ik moet 18 feb voor de eerste keer..... ben zo beneiuwd!
ik vind jullie verwend haha! ik kreeg mijn eerste echo met 11,2 weken, en had m een week eerder gepland dan mocht van mijn vk. ik ging echt dood van de zenuwen! maar snap het wel, onzeker ben je toch, hoe vroeg/laat je je echo ook krijgt!
haha. ik om kart over 9 spannend spannend ben zo bang nja morgen is valentijn kunnen we lekker tot rust komen! ik hoop zo dat het goed zit , ik merk niet echt dat ik zwanger ben alleen wat meer moe hihi succes voor iedereen! x
hallo ik wil iedereen succes wensen , moet morgen gaan pff ben zo zenuwachtig maar heb er echt een goed gevoel over xx
ik ga 25 februari, zit dan op 6 weken en 1 dag, moet kijken of het goed genesteld zit, eerst nog even carnaval vieren, lekker onzeker en alcoholloos, ben beniuwd hoe ik het ga volhouden,denk dat ik vaak vroeger naar huis ga,haha,naja, maken het het beste van he.
Ik heb de 1e echo gehad bij 11 weken en 1 dag.. Mede doordat er een afspraak was gemaakt( door de vk) op een dag/tijd dat ik niet kon en vanwege de kerst/oud&nieuw in die periode..