Hey ladies, Zometeen pretecho en hopelijk krijgen we dan te horen of we een jongetje of meisje krijgen! Wat zal het zijn?!? Ik denk een meisje en mijn vriend denkt een jongen... Maakt ons trouwens helemaal niks uit hoor! Maar ben wel heeeeeel benieuwd!
Leuk zeg en spannend natuurlijk. Ik denk aan de foto's die je in het NUB topic had geplaatst ook een meisje voor jullie. Voor zover mijn ondeskundig oog kan zien. Laat je het weten? Veel plezier in ieder geval!
Ik laat het zeker weten! Das pas vanavond dan want we gaan na de echo met de foto's en dvd langs de ouders... Natuurlijk vol trots laten zien!
En jij in ieder geval alvast succes met de nekplooimeting morgen! Het is dan zo mooi om te zien hoe je kleine alweer gegroeid is!!
Dank je wel Ik vind het wel heel spannend en ook een beetje eng. Lees soms net iets teveel verkeerde verhalen. Maar ik moet er maar vanuit gaan dat het helemaal goed gaat.
Helaas, hij kon het nog niet goed zien.... Dus moeten we nu 4 hele lange weken wachten...! Wel alle vingertjes en teentes geteld en de ruggegraad zag er ook heel mooi uit, dus dat is het allerbelangrijkste nieuws! Hier wat foto's van de echo. De eerste lijkt toch verdacht op een jongetje toch? Kan ook de navelstreng zijn...
Guusje, ik heb net je nubfoto's zitten bekijken en ik ga lekker tegen Dayenne in. Ik vind het overduidelijk een jongen (aan de hand van de nub stand)!!! Maaruh, je hebt nu dus een onduidelijke pretecho gehad??? Ging je speciaal voor de geslachtbepaling? Dan krijg je toch vaak een paar dagen later een gratis "herkansing"??
Jammer dat het niet duidelijk te zien was, maar wel fijn dat de rest er zo goed uitziet. En volgens AstridDi toch een jongen, ze zal wel gelijk hebben 8) Ik ben benieuwd!
haha i denk ook jongen. heb ook zon foto gehad en krijg nu 2 jongens maar wie weet is t nog de navelstreng maar denk jongen. leuk he haha
Jongetje lijkt me hartstikke leuk! Maar meisje ook hoor! Alleen zo jammer dat ik nog een maand moet wacht nu... maar goed, ik geniet van elk moment!