Pff groei echo,ik ben er even helemaal klaar mee Mijn kindje zat met 30weken op p97 en gister weer een groei echo gehad en werd eind van de middag gelijk gebeld door de vk dat ik wederom weer voor een suikertest mag.(al eerder gehad en was gewoon in orde) Het opmeten ging deze groeiecho nog zacht uitgedrukt,klungelig! en konden dan ook het buikje niet goed in beeld krijgen doordat ze continu met t echo apparaat op mn rib zat. Maar ja wel door blijven mutsen en gewoon maar een soort van schatting maken met als gevolg dat ik nu door mag naar de gyn. Aangezien ik al de ophef nogal onzin vind heb ik een nieuwe groeiecho gevraagd bij een kundig iemand. Mijn kindje wordt bij 40 weken op 4100/4200gram geschat en aangezien mn zoon 4005gram was bij de geboorte vind ik t nogal ophef voor niets. Dus maandag weer voor een groeiecho
Ohh dat is inderdaad grappig! Helemaal gemiddeld maar wel lange beentjes. Daar zal ze later vast en zeker blij mee zijn Wie wil er nou geen lange benen als vrouw zijnde haha
Snap dat je daar niet vrolijk van wordt met alle ophef er omheen. En die klungeligheid geeft ook niet echt vertrouwen. Snap heel goed dat je een nieuwe hebt aangevraagd
Ja wel grappig, vandaar dat de p lijn gelijk al hoger uitvalt. Wordt misschien wel een lang tenger meisje.. Terwijl wij zelf als ouders allebei klein zijn haha. Ach we zien wel
Ja toch vind groei echo prima maar hoor echt te vaak dat ze er flink naast zaten. Al geloof ik wel dat dit dametje een flinke is. En ook hier waar ik die grote baby’s toch vandaan haal geen idee want ben maar 1.63 en normaal 55kg en mn man is ook niet groot
Hier vanaf 20 weken groei echo's gehad.. Kindje op p 15 gedaald naar p3 en uiteindelijk met 37 6 geschat op 2500 gram en bij 38 1 geboren met 2512 gram. Klopte dus precies
Nu kan ik zelf ook even een bijdrage doen. Vandaag 36.4 en de groeiecho gehad. Ze schatte haar op p35. Voornamelijk door het hoofdje
Bij mijn vorige zwangerschap vanaf 28 weken elke 1-2 weken een groeiecho gehad. Mijn dochter liep steeds zo'n 1-3 weken voor op groei. Ik weet niet meer waar haar gewicht op geschat werd bij de laatste groeiecho met 36+4, maar er is toen wel gezegd dat ze "een kleine 8 pond" wegen bij 38 weken (dan zou ik ingeleid worden, niet vanwege haar formaat overigens). Uiteindelijk geboren op 38+0 met 3550gr, ze zaten er dus een halve kilo naast
Heb bij alle kinderen groeiecho's gehad. Bij eerste omdat de buik te groot was en dit bleek te komen omdat baby gewoon groot was . Bij de tweede en derde omdat de eerste groot was geweest. Mijn oudste werd geschat op 2400 gram bij 32 wkn. Mijn middelste weet ik niet meer, maar werd kleiner geschat en bleek bij geboorte toch groter te zijn . Mijn jongste werd geschat op 1900 gram bij 30 wkn en 3500 gram bij 36 wkn. Dit was P90 en dit bleek ze bij geboorte ook te zijn.