Toen ik bevallen was van Dewi bleek dat ik 2 placenta's had. Ik vroeg mij af of hier nog iemand dat heeft gehad? Bij de echo's hebben ze het nooit gezien. Maar ik heb op 7 weken een kleine bloeding gehad maar ze vonden het niet noodzakelijk om dit toen te controleren. Dus ik vroeg mij wel af of het eigenlijk een tweeling had kunnen zijn, of dat een placenta "gewoon" dubbel kan groeien? Het maakt eigenlijk niet veel meer uit, maar ik blijf wel met deze vraag zitten.
ik heb het ook gehad met mn oudste zoon hij is nu 8 toen hij werd geboren kwam hij maar tot op mn onderbuik met de navelstreng en toen zei de verloskundige ik denk dat er nog 1 komt ....maar die kwam dus niet toen kwam de placenta en zat er een tussenschot in de ene helft zag je duidelijk dat mn zoon er in had gezeten en de andere helft was ongeveer 6 maand oud , ze zei dat het vaker voorkomt dat het andere baietje dan oplost het heet vaniching twin...(verkeerd geschreven) volgens haar was ik dus wel degelijk zwanger van een tweeling geweest, ik heb toen helemaal geen echoos gehad dat had je namelijk 8 jaar geleden alleen als er reden toe was
Ok dank je voor je antwoord. Bij een (hopelijk) volgende zwangerschap zal ik het zeker even aankaarten bij de verloskundige. Ik was toen zo onder de indruk van de bevalling dat ik er niet aan dacht om verder te vragen.