hey meiden, wij hebben gister onze eerste echo gehad .. de vk zag duidelijk 1 kloppend hartje, maar wel 2 zakjes, maar in het andere zakje was geen activiteit te zien .. maar volgende de uitwendige berekening zou ik 7+2 zijn en volgens de inwendige berekeing zou ik 6+2 zijn. maar heb zelf zitten tellen dat kan nooit hihi. maar gelukkig moeten we over 2 weken terug komen om te kijken hoe en wat enzo. want de kreeg ons beebje niet goed te zien zeg maar. bij wie klopte eerst de berekening ook niet maar laterna wel ? bij onze eerste klopte de berekening ook niet maar naarmate we verder zwanger waren klopte het wel weer
Die berekeningen zijn bij ons wel 4 keer veranderd! Uiteindelijk heeft ze een gokje gedaan met 14 weken over de uiteindelijke datum dat ons kindje straks ongeveer komt. Het blijft een beetje gissen! Als je trouwens nog in je 7e week zit, dan kan dat andere vruchtje nog wel niet aan z'n hartactie toegekomen zijn hoor! Komt regelmatig voor dat je in die week sowieso nog geen hartactie ziet. Zou je het leuk vinden als het een tweeling is?
hoi, thanks voor je reactie! als ik mag kiezen, kies ik er wel voor eentje, maar mochten het er alsnog 2 zijn dan zijn ze allebei even gewenst! over 2 weken weten we meer hahaha