Hi, Gisteren naar vk geweest... en had stiekem de hoop op echo voor volgende week,omdat ik deze met mn tweede zwangerschap kreeg. Helaas mag ik pas 19 februari... vind dit zelf wel erg lang duren.... was dus op internet aan het rondspeuren, maar vind niets over deze termijn..... weet iemand waar ze vroege pretecho's doen? (omgeving rotterdam)
Ik wist eigenlijk niet dat er uberhaupt pretecho's gedaan werden bij deze termijn... en zelf zou ik het ook niet prettig vinden. De kans is best groot dat-ie inwendig moet en om dat nou als 'pret'-echo te bestempelen... Maar goed, zo te lezen hierboven kan het wel.
Ze doen wel 2d echo's, maar dan moet je bij babyview al een heel pakket doen voor 140 euro. Dan kun je nu even spieken en dan krijg je later in de zwangerschap nog een echo, dit kan 2D, 3D of 4D zijn en daar krijg je een dvd en foto's bij. Opzich niet raar maar ik vind t persoonlijk wat te duur.. Babyview.nl | Kriebels in je buik! Ik zit met hetzelfde hoor, vorige keer kreeg ik met 6wk een echo omdat ik niet wist of ik ongesteld was of een innesteling had gehad. dit keer wist ik mijn laatste menstruatie precies dus daar had ik eigenlijk over moeten liegen..kan ik nu niet meer terug draaien dus hier ook pas over 2 maanden de eerste echo... baal baal baal
Heb de bureaus hier in de buurt gewoon gemaild met heel de vraag... babyview belde me terug... ik stond daar nog in het systeem... en ze hadden infeite geen ondergrens.... maar wel een wachttijd van 5 weken momenteel.... Bij een ander bureau heb ik een afspraak voor 6 februari....!!! Wel met volle blaas komen..... ben blij.. want scheelt toch weer een paar weken... Wist ook niet dat ze dit deden.... maar denk mail gewoon rond...
Deze dan? Babysworld, Pretecho, 2d, 3d, 4, (erkend) NVOG Echopraktijk - Baby's World Volgende week krijg ik een echo - dan ben ik 6 weken en 3 dagen. Kost 40 Euro en ik krijg 2 foto's mee - waar je niets op kan zien, maar goed.
Hmm vind het idd wel lang duren ja, zelfs ik (en heb nooit een mk gehad) kreeg de eerste echo met 8 weken! Maar fijn dat je nu eerder terecht kan..
Als TS een slanke dame is dan kan het meestal gewoon uitwendig. Ik heb bij mijn zwangerschap van mn zoontje ook een echo laten maken met 8 weken en het was prima te zien.
Dat hoeft niks te zeggen hoor! Ik ben ook slank (naja dat was ik tot een paar weken terug ) en zelfs bij 11 weken lukte het uitwendig niet. Mijn baarmoeder ligt diep en naar achteren gekanteld en er zwemmen een heleboel darmen voor. Ik begrijp dat TS al bij een eerdere zwangerschap al vroeg een echo heeft gehad. Als deze toen uitwendig lukte, zou dat nu ook gewoon moet lukken.
ik ben nu nog een slanke dame.... nogwel.... Verder lag vorige week dinsdag (bij vk) mijn baarmoeder al 2 vingers boven mn schaambot... en heb ik bij onze tweede met nog geen 8 weken, een hele duidelijke uitwendige echo gehad..... had dit voor de zekerheid ook in de mail gezet naar de echobureau's... dus DAT lijkt me iig geen probleem worden.... (tuurlijk wel MET volle blaas)
Hoi Seth, Kan je mij vertellen welke dat is? Kom ook uit Rotterdam en wil natuurlijk ook wel zsm een 1e echo. Ik denk rond 8 of 9 weken. Bedankt voor je reactie! Groetjes, Eliz
Hey Seth, ik weet niet hoe vast je afspraak bij het andere echobureau al is? Maar heb zelf hele goede ervaringen bij deze: Echopraktijk Drechtsteden Bij mn vorige zwangerschap zijn we de eerste keer bij echovision geweest maar dat voelde voor mij eerlijk gezegt een beetje als: "lopendebandwerk" Bij deze zijn we tussendoor een keertje geweest en een keer voor een 3d echo. Het zijn 2 hele leuke meiden die dit bedrijfje hebben (heb ze allebei een keer gehad) ze nemen ECHT de tijd voor je weten overal heel wat van en als het zo uitkomt en het duurt iets langer maken ze daar geen probleem van. Liefs mij