Moet de streep niet dikker zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Doosje77, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

15 nov 2009
    1.762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een vraagje:

Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Die woensdag daarvoor had ik wat bloedverlies, donderdag ook (en een propje) en vrijdagochtend was het afgelopen. Het was ook niet veel, maar soms kwam er een beetje. Na die vrijdagochtend heb ik geen bloed meer verloren.
    Gisteren (maandagmiddag) heb ik een Kruidvat test gedaan en daar verscheen een streepje. Vanochtend heb ik met ochtendurine nog een keer getest en weer hetzelfde streepje.

Nu is mijn vraag (zie ook foto): zou de streep niet dikker moeten zijn, aangezien ik afgelopen vrijdag al mijn menstruatie zou moeten hebben gehad?

Groetjes en alvast dank!
    Doosje.

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,2 KB
      Weergaven:
      14
  2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Ik vind het streepje moeilijk te zien. Ik weet van die test dat je het streepje sowieso al een beetje kan zien. Is hij echt donkerder geworden dat je weet? Bij een hele prille zwangerschap kan hij heel licht uit slaan namelijk, dus kan het niet uitsluiten inderdaad. Misschien nog een week wachten en dan op nieuw testen.

Groet evelien

Deel Deze Pagina