is het mogelijk om te strippen als de baby niet ingedaald is? ik zit er helemaal doorheen en hoop dat mijn vk me rond de 39 weken wil proberen te strippen. Bij onze derde werkte dit en ben ik binnen 24 uur bevallen, maar hij was ingedaald en ik had al bijna 3 cm ontsluiting. Bij de vierde werkte dit niet en ben ik later als nog ingeleid, maar tijdens de bevalling ging zij zelfs nog omhoog en om mijn vliezen te breken hebben ze haar naar beneden moeten duwen. ik ben nu 37+4 en ons mannetje is niet ingedaald, maar vroeg me af of het dan evengoed mogelijk is om te strippen als hij met ruim 39 weken nog niet ingedaald is.
hoi ja strippen kan wel dan. Alleen is de kans van slagen niet zo groot als je al zo vroeg gaat strippen. Ik wens je veel sterkte met de laatste loodjes. Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord. Ze gaan het toch proberen mett 39 weken, alleen heb ik er zelf wel een beetje hard hoofd in dat het gaat lukken, want zoals de verloskundige zei " hij ligt echt nog torenhoog". Maar vanwege erge bekkenklachten gaan ze een poging doen en anders wordt ik doorgestuurd naar degyn, om eventueel in te leiden met 40 weken.