Eerste echo...bang

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Wilma, Jan 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb net gebeld (nadat ik al mn nagels opgegeten heb) 18 januari moet ik voor de eerste echo. Ik ben zo vreselijk bang dat als ik daar kom ze me weer vertellen dat t mis is :(
    Heb anderhalf jaar geleden een miskraam gehad. Met 7 weken n echo omdat ik niet wist hoe ver ik was...hartje zien kloppen...daarna met 9 weken n echo en toen was er niets meer....alleen n leeg blaasje :(
    Ben zo ontzettend bang dat dat weer gebeurt...
    En ondanks dat zegt mn verstand dat t nog goed zit...mn borsten doen nog pijn (was toen niet zo) en mn krampjes enzo zijn er nog...
    Ben zo bang dat ik spontaan ongi krampjes gekregen heb ...
    die dag ben ik dan 7 weken en 2 dagen.
    Dan moet t hartje toch al kloppen of niet?

2. Niet meer actief

wilma, gefeliciteerd!

het heeft echt geen zin om je zo ongerust te maken, bang zijn we allemaal hoor voor de echo.want we willen allemaal dat het goed zit, ja toch?

de kans dat het allemaal goed is , is groter dan dat het fout zit,ikzelf ben ook heel gespannen voor de eerste echo dat is normaal, maar dat het vorige keer fout gegaan is bij je ,wilt niet zeggen dat dat nu weer het geval is dat hoeft helemaal niet, het hartje klopt al bij 7 wkn ja.
    probeer toch ondanks je angst een beetje te genieten en zolang je de symptomen nog hebt is er niks aan de hand, maar ook al zou je die niet hebben dan nog kan het helemaal goed zitten, er zijn genoeg vrouwen die helemaal niks voelen en toch een prima zwangerschap hebben.

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja ik heb ook al 2 gezonde jochies op de wereld gezet dus....maar toch knijp ik hem. Ik sleep er weer vanalles bij zoals dit is met n andere man en wie weet lukt t dan wel niet...pfff.
    Zal blij zijn als t volgende week zaterdag is en ik n hartje heb zien knipperen.
    Kan ook niet echt blij zijn want iedereen zit me hier af te remmen... "wacht nou maar eerst die drie maanden af"> "loop niet zo hard van stapel straks is t weer mis"
    Zie maar eens blij te zijn op zo'n manier. Zit nog eerder te wachten op weer bloed bij afvegen :cry:
    En dan ineens lopen we door t winkel centrum en ziet mn vriend n kinderwagen die hem wel wat lijkt. Zegtie "kijk zo een moeten we hebben!"
    :rolleyes: Mannen...
    Ook nog leuk...zeg tegen de gyn mn eerste dag laatste ongi...zegt ze oh dan zit je in de 7e week...huh?
    Ik bel daarna de vk om een eerste afspraak...die zegt weer 6 weken zoals ik ook dacht.. :(

4. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Haha mannen inderdaad! Tuurlijk met je afwachten of bij 12 weken alles goed is maar je nu druk maken heeft ook geen zin.
    Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent en laat het over je heen komen. Bij ons was met 6 weken en 1 dag het hartje te zien..dus dat zal bij 7 weken ook wel. Heel veel succes volgende week!

5. Bri

Bri Niet meer actief

gefeliciteerd hoor, met je prille zwangerschap! bij 6 weken en 1 dag zit je al in je 7e week, waarschijnlijk bedoelden ze het zo. Het hartje zou je moeten kunnen zien, dacht ik zo.

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Mn zwangerschap symptomen zijn nu zo goed als weg...
    Mn borsten die vrijdag nog godsgruwelijk pijn deden (mocht er niet eens naar wijzen) doen totaal geen pijn meer. Geen steken meer in mn lies...niet meer misselijk....helemaal niks meer..
    Ben bang dat t mis is...ondanks dat ik nog geen bloedverlies heb.
    Ik denk dat ik maandag maar de gyn op bel of ik toch niet eerder kan.
    Kon eigenlijk wel maar mn man kon dan niet mee. Maar die heeft nu zoiets van dan zitten we nog n week in spanning dat lijkt me ook niet zo goed.
    Hij begint maandag op zn nieuwe werk maar denkt dat de baas (die hij al kent van vroeger) wel begrip zal tonen als hij tussendoor even weg is hier voor.
    Voel me uitermate klote :(

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

ach meid maak je niet zo druk ik had in het begin helemaal nergens last van en dat je symptonen kwijt bent betekend niet dat het niet goed is

probeer positief te blijven en geloof in je kleintje dan zal je ukkie ook laten zien hoe sterk hij is

groetjes nathalie ;)

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Dat probeerde ik ook...maar heb nu ook bloedverlies ...helder rood.
    Dus moet ik morgen wel bellen. Zal weer n curetage worden :(

9. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    heey,

Met 7 wkn, 2 dgn moet je idd al een pindaatje zien met een kloppend hartje. Ik had bij Maricha nl een echo met 7 wkn, 2 dgn.
    Nu mag ik de 24e voor 1e echo ben dna bijna 9 wkn en ook hier.... ondanks het gevoel dat het goed zit toch een beetje angst...

Nou nog ffies een aantal daagjes aftellen en dan mogen jullie je ukkie gaan bekijken!

10. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    oeps, ik lees nu pas je laatste bericht...
    sterkte meid!

11. Niet meer actief

hoi wilma, hoe is het nu met je?

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ooooh Wilma, wat een verdrietig bericht... Hebben ze je vandaag al kunnen onderzoeken? Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe!

13. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Geluk hadden we Bri
    Dankjewel allemaal trouwens!

Niks aan t handje :D

Ik had mezelf al aangepraat dat ik weer n miskraam had.
    Dus ging met t idee dat ik n curetage afspraak zou moeten maken enzo naar de gyn...
    Zegt die "ik zie n kloppent hartje!"

HUH!?!?

:D:D:D

Dusch... maar wel n weekje minder zwanger als we dachten.
    Ik had dus al n bloeding gehad die ik als innesteling benoemt had...dat was dus n erg vage bloeding/ongi iets schijnbaar. En die bloeding van zondag n innesteling.
    Dus mijn rijstkorrel is in orde (mn vrien noemt m nu lassie....zucht...mannen :rolleyes: )
    Dus weekje minder zwanger als gedacht...maar nog wel zwanger :D
    En volgende week dinsdag weer n echo om te kijken of dat t idee van 6 weken klopt....naja dan dus 8 weken.
    Was zo hoteldebotelde in de war...dat ik zo t ziekenhuis uitgewandelt ben zonder afspraak te maken :)
    Dus net maar even gedaan.
    29 jan om 16:20 hopelijk het vervolg van mn goede nieuws van afgelope vrijdag :D
    Oja en deze donderdag naar de vk...intake

Share This Page