Hoi vk Ik las op de website van de vk dat ze de eerste datum van je menstruatie moeten weten. Ik ben midden in de pilstrip gestopt zo van dan kan het ontpillen vast beginnen. Want ik hoorde dat t soms even kan duren. Ja en nu een groot cadeautje, zwanger. Alleen nu mijn vraag. Is dit onderstaande genoeg info? Of zegt het niks? En wanneer kan ik nu het beste bellen? Mijn vorige zwangerschappen had ik een eigen cyclus dus dit is even nieuw. 13 juni laatste pil genomen(halverwege de strip) In week van 24-30 juni cerfixslijm 25 juni pijn in m'n eierstokken, 28 juni felle steken veel heftiger als n normale eisprong Vorige week krampjes, puistjes, me heel raar voelen 10 juli positieve test (1-2 weken) Hoe kijkt de vk naar de datum?
hoi de verloskundige kijkt in dit geval niet naar de datum want die is onbetrouwbaar. Er zal ene termijnecho gemaakt worden bij ongeveer 10 weken en die laat precies zien hoever je zwanger bent en wanneer je bent uitgerekend. Neem je foliumzuur? Goede zwangerschap gewenst. Mirjam