Ik heb vorige ronde helaas een vmk gehad, maar mn lichaam is daardoor duidelijk van slag. Normaal op dag 11 netjes 1 ei van 17/18 mm en slijm van ongeveer 7 mm. Vandaag had ik 3 eitjes Rechts 14 en 11 mm, links 9 mm. Slijm was nog geen 5 mm. Nu zei manlief, misschien doet je lichaam er langer over om meer eitjes te laten groeien. Dit omdat mn eitjes dus duidelijk veel kleiner zijn dan normaal. Weet iemand of dit klopt? Groeien meerdere eitjes tegelijk langzamer dan 1 ei? Ik gebruik overigens geen hormonen. Doe de IUI volledig in eigen cyclus.
Ja meid dan duurt het meestal langer. Maar het wil niet zeggen dat alle 3 de eitjes gaan meedoen. Herinner je je nog 1 poging van mij? 2 eitjes gingen mee verder, 1 kleintje aan de andere kant niet. Ik duim iig voor je!!
Oke, dus het is wel normaal dat mn eitjes nu langzamer groeien? Heb dit nog nooit meegemaakt, ben mega eieren gewend, dus dit is even wat anders haha. De arts dacht dat het eitje van 9 mm niet mee zou gaan doen, die van 14 en 11 waarschijnlijk wel.
Ja net zoals ik schrijf in het ander topic die van 9 waarschijnlijk niet. Hopelijk die van 11 wel Bij S had ik op dag 12 al de inseminatie , toen was het pas dag 15~!