Ja ja ik weet het ik moet blij zijn... Meestal lees ik over vrouwen die harde buiken krijgen of voorweeen of een ongesteldheidsgevoel, zo ergens rond mijn termijn begint de baarmoeder dan met de voorbereiding ofzo? Maar ik heb dit nog helemaal niet gehad volgens mij, of ik moet het niet gemerkt hebben. Ik heb wel eens krampjes of steken maar niet echt iets significants dat ik denk oke mn baarmoeder is aan het voorbereiden Ik weet wel dat ik waarschijnlijk een joekel van een baby krijg en ik ben blij dat ze hier niet langer dan 8 dagen over de termijn laten gaan, maar ik heb zo'n gevoel dat mn mannetje het eeeerg naar zn zin heeft hierbinnen haha. Zijn er nog meer vrouwen die vrijwel niks merken rond deze termijn? (ohja zn schoppen en bewegen doet soms wel erg pijn )
Ik ben morgen 37 weken en ik voel ook niks. Inderdaad af en toe wat steken en het voelt soms alsof ie heel erg op mn bekkenbodem drukt. Maar dat is het.
Hier is het met 37 weken begonnen, af en toe wat menstruatiekramp wat doorgaat naar je liezen. Maar dat was het indalen , kreeg ik een paar dagen later te horen van VK dat ons kindje in de bekken was ingedaald. Maar verder hier ook nog niet echt voorweeën of extreem harde buiken. Heb wel eens een harde buik, als ons kindje veel aan het bewegen is, maar thats it. Zegt allemaal niet zoveel hoor
Hier ook nog niks hoor. Vanochtend voor het eerst dat een paar trapjes pijnlijk waren en soms wat beurse ribben o dat er billetjes tegenaan liggen, maar verder niks. 1 keer harde buiken gehad, maar dat was de nacht nadat we verhuisd waren en ik dus gewoon veels te veel had gedaan... Kleine zou volgens de verloskundige al aan het indalen zijn, maar ook dat zegt me niks omdat ik er niks van gevoeld heb. Ben dus wel benieuwd.
Heb ook nooit veel voorwerk gehad, zelfs op de dag van bevalling kon er niet gestript worden want het zat potdicht. En toch begon ik die avond om 19 uur met weeen ..
Je bent ook pas 36 weken bij mijn eerste heb ik nooit gerommel gehad, op de uitgerekende datum begonnen ineens de weeën. Ik dacht nog wel 2 weken door te lopen maar niet dus
Had ik bij mijn eerste ook niet echt. Af en toe een harde buik tijdens inspanning (leunend op de winkelkar door de appie strompelen was inspanning hoor) Nu heb ik regelmatig pijnlijk harde buiken. Vaak in de avond en soms lichte 'menstruatiepijn' in de vroege ochtend. Je kunt er niks van zeggen. Bij de een rommelt het weken van te voren en bij de ander helemaal niet. Zegt ook niks over de bevalling zelf. Dus je kunt er maar beter blij mee zijn dat het (nog) rustig is in je buik.
ik heb ook weinig voorwerk.. 2 weken geleden wel toen had ik af en toe de zogenaamde indalingsweeen maar die zijn nu weg, af en toe een klein krampje of een beetje ongesteldheidsgevoel maar niet heel erg.. ik heb ook t idee dat de kleine het wel erg relaxt heeft daarbinnen... Maar dit betekent dus niet dat je zoiezo overtijd loopt begrijp ik?
Het is mijn eerste dus weet niet wat ik moet verwachten maar door alle verhalen die je hoort zou je haast denken dat er iets mis is als je vrijwel niks voelt haha Had vandaag weer een ctg en echo, alles nog steeds prima in orde. Kindje is ook nog niet ingedaald maar ze zei dat het bij de eerste soms erg lang kan duren. Over 2 weekjes weer heen.
Bij mijn eerste had ik helemaal niks.... Tot de bevalling ineens begon! Het kan dus prima! Indalen was hier wel vrij vroeg, maar ook niks van gemerkt!
Het zegt helemaal niks. Ik merkte ook helemaal niks, geen harde buik, kramp of andere pijntjes. Tot ik op een ochtend mijn bed uitstapte en mijn vliezen braken en een dag later was hij er. Dit was met 36,3 dus elke dag kan spannend zijn vanaf nu.
Het zegt ook allemaal helemaal niks, het kan gewoon ieder moment gebeuren... Zonder voorwerk of met een hoop voorwerk en er gebeurt gewoon niks ... Succes allemaal meiden die bijna mogen!
Bij de 1e niets gevoeld behalve de indaling. Ik heb werkelijk geen idee hoe n harde buik voelt. Hij was er met 39+3. Nu hetzelfde, alleen vond de indaling pas afgelopen week plaats. En nu 40 weken. en nog geen baby...
Nooit voorwerk gehad. Begon elke keer meteen de echte bevalling en alle vier voor de uitgerekende datum geboren.
Ik kreeg vanaf week 34 af en toe een harde buik, nu met 37+2 zijn die harde buiken meer toegenomen en meer druk op de onderkant. Maar of dit het ook is? Het zou maar wat handig zijn als we van te voren wisten wanneer onze kleine man kwam, dat zou pas een uitvinding zijn
Met 37+5 bevallen en nooit wat gevoeld vooraf. Toen ik dacht voorweeen te hebben bleken dat uiteindelijk de echte weeen te zijn Indaling gebeurde ook die avond evenals het verliezen van mijn slijmprop en breken van de vliezen pas op t laatst.
Heb nu 1 keer een mogelijke voorwee gehad (denk ik). Ik werd er snachts even wakker van en het was een kramp die opkwam, doortrok in mijn benen en weer afzakte. Het zette me wel aan het denken... oei... dit is natuurlijk nog niks Maar verder ook helemaal niks, ook geen merkbare harde buiken ofzo.