Hee meiden, Ik wil graag bij de tweede weer bv gaan geven. Nu zag ik dat er borstvoedingscovers bestaan om iets gemakkelijker in het openbaar bv te kunnen geven. Ik deed het bij de eerste ook wel, maar was toch altijd even zoeken naar een goed plekje, dat niet iedereen me in vol ornaat zag zitten zeg maar... Nu mijn vraag: heeft iemand van jullie ervaring met de babybond couture, de babybond flex of de udder cover? Om te zien wat wat is, zal ik hieronder even de link plaatsen... De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings ben erg benieuwd naar jullie verhalen, heb nu de neiging een babybond couture aan te schaffen, maar vraag me af of het zo handig is als dat het lijkt... bedankt voor de reacties alvast!
Ik heb ze zelf niet gebruikt, maar het lijkt mij niet zoveel toevoegen. Hetzelfde kan vrij makkelijk bereikt worden met een sjaal of een badcape. Het ziet er natuurlijk wel wat chiquer uit. Zelf heb ik een paar keer een opengewerkte poncho gedragen om Kyra en plein public zeer discreet te voeden en die gebruik ik nu nog, en het gebruik van deze covers lijkt me zeer beperkt.
lijkt mij zwaar irritand zo een ding... een spuugdoek , sjaal of wat dan ook werkt prima.. en zo een ding kan je volgens mij ook gewoon van een grote buikband maken
Die Udder Cover lijkt mij wel wat want mijn dochtertje werd altijd zo enorm afgeleid door de omgeving. Maar verder geen ervaring mee, ik gebruikte gewoon een flanellen luier of kwam vaak op de wc terecht omdat dat de enige plek was waar ze wel rustig wilde drinken onderweg.
hoi meiden, bedankt voor jullie reacties! tja, bij de eerste ook nooit gebruikt ofzo, toen loste ik het ook op met shirtjes, sjaals of gewoon een rustig hoekje zoeken. het maakt voor mij zelf ook nog niet eens uit, maar soms zie je mensen gewoon kijken, dat ze niet weten waar ze kijken moeten... maar goed, ik ga m nog niet meteen kopen iig, eerst maar zien hoe alles loopt... toch bedankt!