Hoi meiden, Ik heb een vraagje over follikels. Dit is mijn 1e ronde clomid en vandaag zit ik op dag 10. Ik heb vandaag een follikelmeting gehad en ik had 2 follikels die opvielen. Rechts: 14 mm en Links: 13,4 mm. Over 2 dagen moet ik weer voor een follikelmeting en ik vraag me af of ik dan weer kan verwachten dat ik deze 2 zien. Want ik hoor ook wel eens dat follikels in 1 x verdwijnen. Ik ben erg blij met deze 2 follikels omdat ik pcos heb. Ik hoop dat jullie me hier iets meer over kunnen vertellen. Dankje!
Hoi, vlgs mijn gyn groeien follikels boven de 13mm altijd goed door. Denk dat ze morgen dus gegroeid zijn. Succes!
Spring hier ook even op in.. Afgelopen ronde had ik ook 2 tal mooie grotere eitjes die naar overstimulatie dreigden te gaan. Puregon is toen weer verlaagd waardoor de 2 super eitjes ineens weg waren, uit eindelijk is er toch nog 1 doorgegroeid naar 18 en de andere naar 14. Als je stabiel blijft zitten met het aantal medicatie wat je in moet nemen, lijkt mij dat de 2 eitjes mooi blijven en hoop natuurlijk ook dat ze mooi door gaan groeien. S6
Ik gebruik naast clomid verder niks, ze moeten het vanaf nu dus zelf doen. Ik ben al de hele dag zenuwachtig omdat ik zo erg hoop dat ze allebei gegroeid zijn. Gelukkig heb ik morgenvroeg al de meting staan dus hoef niet meer lang te wachten. Ben zo blij met die 2 follikels, maar ben bang dat ik zo blij ben en dat er morgen 1 weg is of allebei weg omdat ik dat wel vaker lees. Hoop dat het inderdaad zo is dat ze boven de 13 mm doorgroeien. Laten we het hopen! Ik zal morgen weer even reageren als ik bij de gyn ben geweest.