Even klagen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Scorpio99, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Pff ik was al gestressed/nerveus voor de bevalling en dan komt dit er nog even bij..

Mijn schoonouders zijn gescheiden en mn man ziet zn vader niet vaak maar hij wil komende vrijdag langs komen en omdat we erg ver uit elkaar wonen blijft hij ook logeren... Een week lang!
    Mn man en zn broertje zijn deze week en volgende week jarig dus dat is ook een reden dat hij wil komen.

Maar eerlijk gezegt zie ik het helemaal niet zitten :( ik heb weinig energie en slaap veel en nu moet er weer extra opgeruimd worden omdat de logeerkamer als opslag voor de badkamer verbouwing gebruikt wordt. De badkamer boven is al deels gesloopt, wc staat er nog maar geen deur. Dus als hij bij ons logeert moet ik 3x per nacht naar de badkamer beneden lopen..
    Ik beval gelukkig niet thuis maar als ik plotseling met mn vriend naar het ziekenhuis moet moet hij dus alleen bij ons thuis blijven, dat vind ik ook weer zo raar. Maar ik wil alleen mn man bij me hebben.

En als ik thuis kom is hij er dus ook. Oh en we hebben ook nog de taal en cultuur barriere. Pffff ik kan me hier zo druk om maken. Ik hoop dat mn mannetje gewoon lekker lang in mn buik blijft zitten en pas komt als de rust weer terug gekeerd is.

2. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik denk dat je hier een andere op,ossing voor moet zoeken. Kan je schoonvader beneden slapen op een klapbedje in de eetkamer?
    Dan heb je boven toch je privacy en toilet om de hoek.
    Ik denk dat dat heel begrijpelijk is, en scheelt ook opruimen vd logeerkamer!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou een hotel aanbieden en dan gewoon de helft of meer betalen en hem gewoon s ochtends na het ontbijt ophalen. Dan kan hij ook dingen voor zichzelf doen en heb je wel je rust

4. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Nee dat is helaas geen optie, we hebben maar 1 logeerbed en dat is een normaal bed. Ik heb vandaag het grootste gedeelte al opgeruimd gelukkig. De logeer kamer zijn eigenlijk 2 aangrensende kamers dus 1 staan de verbouwingsdingen in.
    Maarja alles wat in die andere kamer stond moet ik dus nog naar het zolder slepen. (staat nu nog voor de zoldertrap :p )

Ik denk dat de stress ook voornamelijk komt omdat het zo ineens is en ik heel mn instelling en gewoontes moet aanpassen.
    Zelfs de katten moeten boven bij ons op de kamers en zolder omdat mn vriend denkt dat zn vader het niet leuk vind als de katten de heletijd aandacht van hem vragen.

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Oh wat zou ik dat erg vinden zeg! Sterker nog, ik zou het niet toestaan, wat een ellende! :(

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zou het er niet mee eens zijn. Kan zijn vader niet bij zijn broertje slapen? Of woont hij nog thuis? En de katten ergens anders zetten omdat zijn vader het niet leuk zou vinden? Sorry hoor maar komt de koningin langs? Hij wil bij jullie langskomen dus die katten zijn er ook. Wij hebben onze katten mog nooit voor iemand in een andere kamer gezet en dat gaan we ook niet doen.

Persoonlijk zou ik niet aan een logé moeten denken op deze termijn, misschien is het voor jezelf prettiger als hij ergens anders slaapt?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap idd goed dat je hier geen zin in hebt. Vindt ook dat je dit gewoon tegen je schoonvader moet kunnen zeggen.

8. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik zou ook gewoon zeggen dat je het niet ziet zitten....
    Hij kan toch niet verwachten dat hij zomaar een week bij een hoogzwangere dame kan logeren?
    Wat vind je man ervan?

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Brrrr moet er niet aan denken..

10. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Mn man lijkt het allemaal geen probleem te vinden en snapt niet waarom ik me druk maak. Het is ook een beetje lastig omdat er een hele andere cultuur speelt en het feit dat er nogal wat geschiedenis tussen hem en zn vader en moeder speelt..
    Zijn broertje woont inderdaad nog thuis bij zn moeder, dus daar kan hij niet komen want dat wordt het oorlog.
    Ze gaan ook samen klussen aan de badkamer boven dus dat is wel weer fijn.. komt die ook nog eens een keertje af. Gelukkig hebben we beneden nog een badkamer dus ik zit niet zonder. Maarja tegelijkertijd ook weer niet fijn vanwege rommel en lawaai enzo.

Volgens mij verwacht iedereen dat ik te vroeg ga bevallen, mijn eigen ouders hebben ook al vrij tussen kerst en nieuwjaar, maar ik ben pas uitgerekend op 31 december hoor, en ook grote kans dat ik overtijd ga omdat het mn eerste wordt. ;)

Meh, ik ben iig allang blij dat ik in het ziekenhuis beval..

ik vertel het trouwens net tegen mijn eigen moeder en die zegt doodleuk 'Kan toch wel?'

11. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Ik moet er niet aan denken! Een week... Nee hoor, ik zou het niet trekken, niet zo hoogzwanger. Ga je wel een beetje uitgerust de bevalling in?

Deel Deze Pagina