groeiend bultje op rug

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bambix, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambix

Bambix Lid

24 jul 2013
    29
    0
    0
    Heerlen
    #1 Bambix, 7 jun 2014
    Laatst bewerkt: 7 jun 2014
    Een week of 2 geleden ontdekte we een bultje op de rug van onze baby (3 en halve mnd). Ik dacht dat het om een verstopt talgkliertje ging en maakte me er verder niet heel druk om. Maar nu zie ik net dat hij een stuk groter is geworden. Heeft iemand enig idee wat het is? Ik maak me heel veel zorgen! hier is een foto:

Bijgevoegde bestanden:

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    De link doet het bij mij niet maar als je je erge zorgen maakt zou ik dinslag even langs de huisarts gaan.

Edit tweede instantie zie ik toch de foto. Lijkt verstopte klier kunnen best groot worden als de talg er niet uit kan. Maar blijf erbij dat je je bij zorgen bij de huisarts moet melden

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik kan de foto niet zien, maar mijn dochter heeft een bultje in haar nek gehad dat groeide.
    Hiermee naar de huisarts geweest. Die kon aan de structuur en beweging voelen dat het een vetbultje was dat vaak voorkomt en zelf wegtrekt.
    Dit was gelukkig ook zo, toen ze ongeveer een jaar was, was t weg.

Ik zou dus even langsgaan bij de huisarts, als hij t niet vertrouwt stuurt hij je door.

4. Bambix

Bambix Lid

24 jul 2013
    29
    0
    0
    Heerlen
    Ja lukte even niet de link erin te krijgen, maar heb de foto eraan toe weten te voegen. Vandaag na het badje even een druppel betadine erop en als dat niet werkt ga ik inderdaad maar even langs de huisarts.

Deel Deze Pagina