Groeiende borsten 2e zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MijnNaam, 27 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MijnNaam

    MijnNaam Lid

    12 nov 2023
    45
    12
    8
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik al van een C naar een E geggaan en die zijn niet meer terug geggaan naar een C.
    Ik ben nou 20 weken zwanger en hoop eigenlijk niet dat mijn borsten nog een paar maten groter gaan worden.(heb wel al hele erge gevoelige borsten)
    Mijn vriend vind het helemaal geweldig als ze nog een paar maten groter worden haha.
    hoe is dat bij jullie gegaan toen je voor de 2e keer zwanger bent geworden zijn je borsten toen nog groter geworden of zijn ze zo gebleven als na de 1e zwangerschap ?
     
  2. Lotch89

    Lotch89 Lid

    24 sep 2022
    50
    18
    8
    Vrouw
    Herkenbaar! In mijn eerste zwangerschap waren ze ook flink gegroeid naar E en is zo gebleven daarna. Nu met mijn tweede zwangerschap groeien ze weer enorm, dus nog groter lijken ze te worden. Mijn vriend vind het niet erg haha, maar eerlijk gezegd vind ik het niet fijn dat ze nog groter worden :D.
     
  3. MijnNaam

    MijnNaam Lid

    12 nov 2023
    45
    12
    8
    Vrouw

    Owjeetje dat word weer nieuwe bh's kopen .
    Het word ook steeds lastiger met bh's kopen hoe groter ze worden.
     
  4. Shalom

    Shalom Bekend lid

    15 jan 2024
    799
    507
    93
    Hier dezelfde ervaring. Ik ging van cup B naar cup D in de eerste zwangerschap. In de volgende zwangerschappen doorgegroeid naar cup E. En bij de borstvoeding waren ze dan echt huge. Maar na het stoppen met borstvoeding werden ze vooral zachter en daarmee minder enorm. Maar de cup E is gebleven;).
     
    MijnNaam vindt dit leuk.
  5. Nova1986

    Nova1986 Actief lid

    25 mei 2020
    230
    88
    28
    Vrouw
    Er mag hier best een cup gedoneerd worden hoor! :roflmao:
     
    Bluetique, MijnNaam en Shalom vinden dit leuk.
  6. onzekereMama

    onzekereMama Fanatiek lid

    21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier bij de eerste van C naar E gegaan en dat is zo gebleven, nu 28 weken zwanger van nummer 2 en zit nu al op G… van mij mogen ze daarna wel weer “gewoon” worden hoor
     

Deel Deze Pagina