Groeiende borsten- juiste beha, tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joolz, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Hallo dames,

Wie heeft tips over welk soort beha tijdens de zwangerschap? Ik ben van een C cup gegroeid naar E die is inmiddels ook te klein en ben pas op de helft..:D

Ik heb naadloze, beugelloze beha's gepast, wat een verademing zit heerlijk! Maar.. niet mooi onder kleding. Voedingsbeha kan ook al maar ja misschien groeien ze nog wel door en pas ik die straks ook niet meer.

Hebben jullie 'normale' beha's gedragen tijdens de zwangerschap en steeds groter gekocht of?? Wie heeft een tip...

2. Aatje1979

Aatje1979 Lid

8 dec 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    inderdaad, tweemaaltwee bh's in een grotere maat gekocht. Ene in de was, andere aan. En toen de cup nog goed was en de omvang te klein, heb ik een tussenstukje voor de achterkant gekocht.

3. netmah

netmah Actief lid

12 nov 2015
    100
    6
    18
    ik heb geloof ik drie keer een nieuwe bh gekocht. Ik ben gewoon naar een goede lingerie zaak gegaan, heb met daar laten helpen aan een goede bh, en die bh in de nacht uitgewassen en dan kon ik hem de volgende morgen weer aan. NIet ideaal, maar met rugpijn lopen is dat ook niet. En bh's zijn op die manier best prijzig, maar goed je moet er iets voor over hebben... En ik zou pas twee of drie weken voor de uitgerekende datum een voedingsbh kopen.

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dan niet zulke grote meisjes maar ze zijn wel een stuk gegroeid waardoor mijn bhs nu echt niet lekker meer zitten. Ik zal je heel eerlijk zeggen..Zolang ik mn jas niet uit hoef te doen dus bv als ik boodschappen ga halen enz draag ik ook echt geen bh hahahahaaa en thuis ook niet.

5. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee meegroei bh's van de hema gekocht. ze verdienen geen schoonheidsprijs maar ze zitten wel heerlijk. En het voordeel is dat ze een maat mee kunnen rekken. dat scheelt toch weer een bh.

6. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Negatief advies: ik was bij de hema een bh gaan halen. Dit was voor mij geen succes. Gaf niet de steun die ik nodig had.

Heb nu idd lelijke bh's zonder beugel aan. Tja mooi zwanger zat er sowieso al niet meer in.

7. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Ik ben nu al (13 weken) van een 70f naar 70g gegaan 😡 en was een drama om die maat te vinden. Maar bij prenatal van noppies heb ik een zwangerschaps bh gekocht. omvang 75 genomen. zit nu op laatste haakje maar dan kan hij nog even mee als ik breder wordt.

8. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Pff hier moet ik er ook al aan geloven. Vanaf 6 weken zijn ze echt bizar veel gegroeid in omvang, ik denk wel 2 maten. Ik pas mijn bh's in ieder geval niet meer, alles puilt er aan alle kanten uit. :) Maar ik ga nu echt nog niet een voedingsbh kopen, aangezien ik denk dat ik nog wel meer zal groeien...
    Dit weekend maar eens naar de Hunkemuller ofzo, dan zijn ze tenminste niet zo prijzig.
    Weet iemand t/m welke cupmaat Hunkemuller verkoopt?

9. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Mijne zijn van een 80a naar een 85d gegroeid tot nu toe. En heb een lange tijd stevige sportbh's gedragen maar toen die ook te krap werd ben ik naar een goede lingeriezaak gegaan en heb daar 3 stevige maar elegante voorgevormde bh's gekocht die supermooi zitten onder kleding. Voedingsbh's raadde ze me daar ook af omdat ik nog een tijdje moet en nog enorm kan veranderen. Succes! Goede bh's zijn erg belangrijk.:)

10. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben (nu 17 weken) van 70B naar 75E gegaan...
    Ben vorige week nieuwe bh's gaan kopen in speciaalzaak. Heb 2 mooie gekocht in de uitverkoop, en eentje die nog mee kan groeien maar die is idd wat minder mooi. Ik vind eigenlijk alleen Marie-Jo beha's fijn zitten, van andere krijg ik drukplekken bij de beugels.
    De winkeldame had het advies om tijdens zwangerschap een maatje groter in de omtrek te nemen, die dan voorlopig op het strakste te zetten, dan kan je m nog losser zetten als hij strakker gaat zitten. Maar ik denk niet dat mijn nieuwe bh's over een paar maanden nog gaan passen hoor, dus ben blij dat ik in de uitverkoop gekocht heb (-70%, uitverkoop in Belgie)...

11. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Ah ik ben dus niet de enige! Om me heen veel zwangeren maar niet dit 'probleem'.
    Haha soms vraag ik me af hoe dan?? En wanneer stoppen ze met groeien??

Beste optie voorlopig is dus toch grotere 'gewone' beha's kopen als ik t zo lees

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ik heb een paar weken terug nog een basic BH in maat 80F gekocht. Volgens mij was dat nog niet de grootste basic.

13. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik heb mij gisteren laten adviseren en heb 2 bhs gekocht van het merk Carriwell. En gekozen voor de padded en niet de gelwire. Ik heb een grote cupmaat (F) en ben nog niet veel gegroeid en deze zitten heerlijk. Volgens de adviseuse knellen beugelbh's de melkklieren af en belemmeren ze de groei. Deze bh groeit mee en kan na de bevalling ook nog gedragen worden. Echt een aanrader!

14. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ik kwam uiteindelijk op 75h terecht. Gelukkig verkrijgbaar van noppies. Als ik nog groter had gemoeten, had ik naar een speciaalzaak gemoeten. Voor die tijd had ik de meegroeibeha met beugel van prenatal. Zonder beugel was niet stevig genoeg en dan kreeg ik rugpijn. S nachts gebruikte ik sporttopjes van de hema (zonder beugel) toen mijn borsten begonnen te lekken.

15. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb juist wel al voedingsbh's gekocht. Zitten echt veel beter dan de zwangerschapsbh's die ik vorige zwangerschap had! Bovendien zijn ze wel berekend op het groeien van borsten, ze hebben 6 rijen haakjes en ze zien er een stuk beter uit dan de meeste meegroeibh's (ik heb bh's van Cake, Hotmilk en Panache). En ook fijn, gewoon verkrijgbaar in mijn eigen maat (nu 70D). Het fijnst zitten die zonder beugel, maar voor het mooie heb ik nu ook een die voorgevormd is en flexibele beugels heeft. Ik heb ze in Engeland besteld, in de opruiming voor ongeveer 20 euro per stuk dus dat is ook nog eens goed te doen.

Vorige zwangerschap kreeg ik er 4 cupmaten bij, dus de bh's die ik nu gekocht heb zullen over een tijdje wel te klein zijn. Toch vind ik het fijn om ze alvast in huis te hebben, nu zitten ze goed, maar ook voor na de bevalling. Want ja, in het begin zijn je borsten enorm, maar dat verdwijnt ook wel weer. Een jaar na de bevalling had ik weer mijn gewone bh-maat (en gaf ik nog steeds bv). Toen zat ik steeds te dubben of het nog de moeite was om voedingsbh's te kopen, dus ik dacht: als ik ze nu vast koop heb ik er 2 keer plezier van.

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben van a naar c en nu inmiddels e gegaan. Ik koop gewoon goedkope gewone bhs vind zonder beugel en iets van vulling niet mooi onder kleding.

Ben heel benieuwd waar dit ophoudt want anders verander ik nog in lolo ferrari :D.

17. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bh's van Anita (positielingerie merk)! Te kopen bij een lingerie speciaalzaak! Niet de goedkoopsten maar zeker geld waard! Met beugels, geven genoeg steun en zijn ook nog mooi! Ben zelf van een E/F naar een G cup gegaan dus heb de steun wel nodig! Als ik een bh zonder beugels moet dragen kan ik beter niks aan doen ☺️!

18. Joolz

Joolz Actief lid

1 jul 2015
    271
    18
    18
    Bij hunkemoller mn favo t shirt beha (soft) gehaald in maat 85 F!! Woeiii kom van 80C en moet nog 20 weken dus ik hoop maar dat t nu een beetje minder wordt.

19. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier van 85G naar 85I gegaan. Heel lang moeten zoeken en uiteindelijk blij met de anita juno. Geen beugels maar wel stevig en heel veel katoen. Wel heel duur, dus heb er maar 1 die ik dan was en de volgende dag weer aan kan.

Deel Deze Pagina