12 weken - nesteldrang!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saar81, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die zo vroeg nesteldrang hebben/hadden?

Ik zit op 12+4, en heb ondanks het extreme overgeven (en dus geen energie) de afgelopen week al vuilniszakken met troep gevuld bij het opruimen. Ik vind het supergrappig, het is een opruimwoede zoals ik nog nooit heb gehad.

Zelfs nu ik in het ziekenhuis lig, zit ik te bedrnken wat mijn man in de tussentijd weg kan doen...

Maar ik dacht altijd dat nesteldrang pas later kwam!

2. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of het perse nesteldrang is weet ik niet maar ik heb het ook hahahah a.s donderdag komt het grofvuil, vandaag mn trap nog maar es een likje verf gegeven..het washok ondersteboven gehaald hahahah

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    O en ik zit op 11 weken

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik weet niet of het nesteldrang is maar er zijn dingen in huis, die me ernstig irriteren, wat me eerst niet irriteerde namelijk: de kattenbak, pluisjes op de grond, haren op de bank en teveel afwas...

kon me eerst niks schelen, nu moet alles en op en top schoon zijn.

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik had het bij mijn zoon al vrij snel na de positieve test haha, en heftig ook, vreselijk! Deze keer kwam het wat later, rond de 30 weken. Maar het is nog steeds niet zo extreem als bij mijn zoon. Sterkte hihi :D

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lellebel en hotsiflots: klinkt wel nesteldrang-achtig ;)

@rijo : ik vind het tot nu toe juist heerlijk. Lekker de bezem de door, heb ik normaal echt geen zin in.

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik had het de eerste helft van de zwangerschap. Alles moest gereorganiseerd worden. De duo kinderwagen was in huis met 7 weken. En met 20 weken was ik eigenlijk al vrijwel klaar voor de komst van de kleine. Maar goed ook want nu voel ik weinig nesteldrang. Hier en daar een klusje, maar meer ook niet.

8. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo heerlijk rietje88
    Ik hoop dat mijn nesteldrang dan nog even aanhoudt en ik tegen die tijd ook vrijwel niks meer hoef te doen. Ik zie het niet zo zitten om hoogzwanger in de zomer nog te gaan poetsen. Ik weet nog van de eerste toen ik ook hoogzwanger was in de zomer pfff ik kon alleen maar in mn onderbroek met een hemdje en de ventilator aan op bed liggen.

9. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wij zijn dit weekend ook begonnen met achterstallige klusjes in huis en opruimen. Heerlijk weer een beetje dingen afmaken en ordenen! :)

10. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik zie mezelf ook niet veel meer doen tegen de tijd dat ik echt hoog zwanger ben :p Maar ik begon wel extreem vroeg. Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik al een tweepersoons kamer van de kamer van mijn zoon gemaakt. Nou had ik echt een superdeal op marktplaats waar ik bij verkoop ruim nog het dubbele voor had kunnen krijgen. En waren het spullen waar mijn oudste in kon groeien en in zijn 1tje een goede kamer aan zou hebben zolang de spullen overeind blijven. Maar het blijft wel op letten dat je niet te vroeg dingen doet die zonde zijn mocht het mis gaan. Allemaal nieuwe babyspullen aanschaffen enzo kan een persoon duur komen te staan.

11. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bij mijn zwangerschap begon het ook heel vroeg al en ben er niet meer vanaf gekomen zo lijkt het. Inmiddels weet ik al een paar maanden dat wij vanaf 2016 aan een tweede willen beginnen en ben dan ook al die maanden al aan het voorbereiden geweest door dingen op te ruimen, opnieuw te schilderen etc,zodat ik straks (hopelijk) in alle rust kan broeden 😁😆 heel bizar...

12. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Ik had dat ook heel vroeg in de zwangerschap alles moest op en top schoon, terwijl ik me hondsberoerd voelde. Nu is er volgens mij een pauze in mn gedrag. Niks boeit me. En nuheeft mn vriend er last van hihi.. Ben benieuwd of het weer terug komt... Vast wel. Ben namelijk al wel geneigd om de babykamer die al lang af is nog eens flink te poetsen en de vluchttas al vast in te pakken

Deel Deze Pagina