Aanhoudend ongi-gevoel na menstruatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pinkie, 3 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Dit heb ik nog nooit meegemaakt.... 3 dagen na het einde van mijn menstruatie, blijf ik nog steeds het gevoel hebben dat ik m'n maandstonden moet krijgen. Normaal heb ik enkel de eerste dag van mijn menstruatie een ongi-gevoel, nu dus al 6 dagen.

Wie heeft dit nog al meegemaakt en wat kan dit veroorzaken?

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Heb ik ook wel eens gehad, maar waar het van komt weet ik niet sorry...

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi! dit had ik de vorige ronde ook. Ik vloeide toen wel lang hoor, bijna 12 dagen. Dagen nadat ik niets meer verloor, kreeg ik weer ongiklachten. Achter af misschien mijn ei, omdat ik 2 weken later weer ongesteld werd. Was bij mij voor het eerst dat een cyclus 28 dagen was! Was erg blij daarmee!

Succes misschien is het ook wel je aankomende ei!

Liefs Makkie

4. bloem75

bloem75 Lid

23 mrt 2007
    80
    0
    0
    Dat had ik ook deze maand. Ik was korter ongesteld dan normaal, wat al vreemd was, en daarna nog een aantal dagen zo'n zeurderig gevoel. Weet helaas niet was het nou is. Misschien inderdaad een vroeg ei?
    Heb geen idee, m'n lichaam weet me elke maand opnieuw te verrassen :( Nu ook weer. Normaal heb ik een paar dagen voordat ik ongie word last van spotting. Nu (nog) helemaal niets. Zit ik weer in spanning, aarrgghh ](*,)

5. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Bedankt voor de antwoorden tot nu toe. :) Nog iemand die hier last van heeft?

Ik heb intussen al 8 dagen dit ongi-gevoel en sinds gisteren heb ik af en toe enkele druppels oranje verlies, das alles. :(

6. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Echt vreemd, 10 dagen na mijn (vermoedelijke) NOD, test ik nog steeds negatief :( toch blijf ik met dit ongi-gevoel, misselijkheid en duideligheid rondlopen, om maar te zwijgen over m'n tandvlees die ontstoken blijft.

Ik snap er niks meer van....

7. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Duideligheid moest dus duizeligheid zijn :rolleyes:

Dacht even er vanaf te zijn, gisterenavond stopte het ongi-gevoel (en de opgezwollen buik die ik trouwens ook al 10 dagen had), maar sinds deze middag begon 't ongi-gevoel en de rugpijn weer (heb nooit last van rugpijn bij aankomende ongi), alleen de opgezwollen buik blijft uit nu.

En eigenlijk voelt dit heel erg aan als bandenpijn (alleen minder hevig), ken 't gevoel van m'n vorige zwangerschap, alleen begon dat toen pas rond halverwege m'n zwangerschap.

Maar ik heb intussen al 4 testjes gedaan, waarvan de laatste gisteren, 10 dagen na verwachte NOD dus. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik alsnog positief zou testen na zo lange tijd. Maar dit gevoel blijft nu toch wel lang aanhouden. :(

Deel Deze Pagina