Onzekere testresultaten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naturel, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

13, 14 en 15 juni heb ik in de ochtend een testje van de action gedaan. Nu zijn ze alle drie de ochtenden licht positief.. Moet het niet al oplopen? Of kan dat ook morgen zijn? Hoop zo dat deze blijft plakken, maar ben bang dat het foute boel is.. Wie heeft hier ervaring mee?
    Morgen ochtend gaan we met cb testen. En ik denk dat ik ik vanmiddag/vannavond er nog een test aan waag om te kijken of ik in de avond donkerder test...

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hey Naturel, ik snap dat je bang bent. Heb je een foto van de testen? En misschien even een ander merk test halen zoals die van de kruitvat 2v5? De action testen hebben meer hormonen nodig, misschien ben je gewoon te vroeg met testen?

3. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Dat stelt me nu wel even gerust.. Hopelijk heb ik gewoon nog te kort hormoon. Maar een ophoping van 48 uur, hoef je dus niet persé meteen te zien? Ik ga straks meteen ook een kruidvat test halen..

1 juni heb ik mijn injectie pregnyl gehad, als het goed is, is 36 uur later mijn eisprong geweest. Dus zit ik nu op 12dpo. Mijn temperatuur is nog wel hoog. Weet niet hoe snel die daalt mocht ik wel onge worden?

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik temp zelf niet dus dat weet ik niet. 12 DPO is natuurlijk nog vroeg en niet iedereen maakt even snel hormonen aan. Gemiddeld genomen verdubbeld HCG elke twee dagen, maar dat gebeurd niet bij iedereen. Misschien had je bij 1 van de testen teveel gedronken of test jij s'avonds beter of was 1 van de testen niet helemaal goed. Zoveel mogelijkheden.

Ik zou een kruitvat 2v5 doen of meteen een CB. Hou je ons op de hoogte? Duim met je mee!

5. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Wat Dalysa zegt sluit ik me bij aan. HCG loopt niet iedere dag en niet bij iedereen even snel op. Het HCG niveau verschilt in het begin sterk. Daarom hoeft het niet zo te zijn dat de streepjes sneller op moeten lopen.

De Kruidvat/ Trekpleister testen hebben minder HCG nodig dan de action testen en zijn ook nog enigszins betaalbaar (net als action).

Spannend! 12dpo is inderdaad best vroeg. Slik je ook tarwekiemolie? Dat kan helpen bij een goede innesteling.

6. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Nee slik alleen foliumzuur. (en clomid..) Ik houd hoop. Hoewel ik het door de afscheiding wel wat lastig vind allemaal. Gyn al gebeld en 14 juli mag ik een echo. Hoop t zoooooo!

7. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Jaaa CB is ook duidelijk! Wat zijn we blij! 14 Juli de echo. Hopelijk is alles in orde.

Bijgevoegde bestanden:

8. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Gefeliciteerd!

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Gefeliciteerd!

10. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    gefeliciteerd!!

11. Dandelion87

Dandelion87 Actief lid

30 aug 2014
    185
    7
    18
    Gefeliciteerd! Heel duidelijk zo die van CB :)

12. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Ja ben ik wel blij mee hoor. Geeft mij toch wat meer zekerheid dan zo'n streepje..

Deel Deze Pagina