Hallo, Sinds vrijdag is Rosalie al niet lekker te pas, luieruitslag, dikke wang, huilen, diarree-achtige poepluiers, stinkende plasluiers.. Tanden denk ik zo.. Maar nou sinds gisteren heeft ze echte spuitluiers.. Vandaag een stuk of 8 luiers.. Echt zielig, ze heeft er echt last van, maar het gaat me vooral om die stinkende plas luiers.. Is dat normaal 8 volle diarree luiers per dag? Gr. Carlien
Ja, zelf dacht ik ook aan tanden hoor.. Maar ze is vandaag gewoon anders, kan het niet uitleggen. Eten is iets minder, maar drinken let ik nou juist op dat ze wat extra binnen krijgt, met wat diksap, ik dacht nou kan ze wel wat extra's gebruiken aan suiker..
Goed in de gaten houden 8 diarree luiers per dag is volgens mij meer een buikgriep. Zolang ze genoeg blijft drinken is het goed zodra ze er ook bij gaat spugen gaat het heel erg hard en moet je het heel goed in de gaten houden. Ze kunnen binnen 24 uitdrogen heel veel succes en beterschap, groetjes kim
Meid, als je het niet vertrouwd, de ha bellen. Jij maakt je zorgen, is het niks, dan ben je in ieder geval gerust gesteld toch?
Zie je tanden komen in haar mondje (dik tandvlees oid)?? Hier bij 4 kiezen die tegelijkertijd doorkwamen ook wel flinke diarreebroeken gehad... Was rond 13 maanden.
Ik denk niet echt aan bof, want ze heeft ook geen koorts, of een extreem dikke wang.. In haar mond kan ik niet echt wat voelen, behalve dan de 2 tanden die ze al heeft, maar die zijn zonder echte problemen gekomen midden onderin.. Ze is gisteravond ook wat verkouden geworden en inmiddels snap je niet meer waar ze haar snot vandaan haalt.. Ik denk toch wel tanden in combinatie met een griepje ofzo Gr. Carlien
En dit was haar beste foto, dit lijkt nog op lachen.. Net toch ook nog maar een keer haar temperatuur gemeten en nou had ze 37,9.. Dus iets hoger als normaal, maar nog niet echt koorts.. Maar gewoon rustig aan doen met haar, ze heeft vandaag ook veel geslapen, gelukkig slaat ze nog steeds geen maaltijd over.. Precies haar papa Gr. Carlien
carlien, als ik jou was zou ik morgen even langs de huisarts gaan. anders zit je met het weekend en het hap dan is je eigen huisarts prettiger. ps. ik vind haar er ook echt ziek uit zien op die foto. groetjes wendy