help! huilbaby

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door chantalk, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, want ik weet ff niet meer wat ik nog kan/moet doen.
    Ons zoontje wil absoluut niet in zijn eigen bedje slapen. Dan is het echt schreeuwen en vergeet hij adem te halen en loopt rood aan. Dit gebeurt ook standaard elke avond na de voeding van 19.00 u. krijsen aan een stuk door tot 22.00-23.00 u. hij wil overdag alleen maar in mijn armen slapen.

help wat moet ik doen om van ons mannetje een tevreden mannetje te maken?

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Probeer zelf je rust te bewaren. Als jij gestrest doet voelen de kleintjes dat haarfijn aan. Geef hem rust en regelmaat. Ga eens met hem wandelen na een voeding...misschien valt hij daardoor wel in slaap. Kan het zijn dat hij op de voeding reageert?

Ilja

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hij krijgt de friso extra omdat hij bij de friso normaal zich ieder uur meldde voor een flesje. Dat gaat nu goed. Hij huilt niet meer van de honger.
    Ik kan er opzich wel heel goed tegen als hij huilt, maar vind het zooooo zielig dat ik hem niet kan troosten. En daar word ik onzeker van.
    Ik wil hem graag troosten maar het lukt niet.
    Hij slaapt ook heel onrustig. Dan ligt hij wat te 'kreunen'in zijn bedje en met zijn armpjes en beentjes te zwaaien. Of als hij dan eindelijk slaapt begint hij ineens heel hard te gillen in zijn slaap en slaapt dan weer rustig door.
    Ik had het er met mijn man gister over. Zou het niet kunnen dat hij 'getraumatiseerd'is van de bevalling. Hij begint namelijk ook heel hard te gillen als je een truitje over zijn hoofdje wil aantrekken. Nou weet ik niet of dit normaal is, maar kan me niet herinneren dat ik ooit en baby zo heb horen huilen als ik hem/haar een truitje aantrok.

Deel Deze Pagina